فروشنده بریکت گرم آهن اسفنجی در ایران

در صنایع فولادسازی ضایعات زیادی از تولید قطعات بر جای می ماند که هر کدام مصارف خاص خود را دارند.‌ بریکت گرم آهن اسفنجی نمونه ای از این محصولات است که در سایزهای مختلف موجود می باشد و برای ساخت سازه های فولادی مورد استفاده قرار می گیرد.‌ این فروشنده با فروش بریکت در ایران توانسته این ضایعات را در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد. حجم فروش به صورت عمده و جزیی است که به نیاز مشتری بستگی دارد. 

فروشنده بریکت گرم آهن اسفنجی در ایران

فرآیند بریکت سازی آهن اسفنجی

فرآیند بریکت سازی آهن اسفنجی این شرکت بریکت سازی در فرآیند تولید خود از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده می کند.‌ تولید توسط ماشین آلات مخصوص   و به روش گرم و سرد انجام می شود که هر کدام فرآیندهای مختص به خود را دارند. در روش اول که بریکت سازی سرد است مواد با همان شکل اولیه وارد دستگاه می شوند و دو نوع محصول در این فرایند تولید می شود.‌

  • بریکت نرمه اهن اسفنجی
  • بریکت سرد آهن و کربن

در روش گرم مواد با درجه حرارت بالا و به شکل مایع وارد دستگاه می شوند که قدرت شکل پذیری بالایی هم دارند و می توان آنها را به شکل های مختلف تبدیل کرد. محصل تولید شده حمل و نقل آسانی دارد و براحتی به بازار عرضه می شود.

استحکام مکانیکی این محصول بالا بوده و مصارف مختلفی را در صنایع مختلف به خود اختصاص می دهد. در فرآیند ساخت تجهیزات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد تا تولید سرعت بیشتری پیدا کند.‌

قیمت امروز بریکت گرم آهن اسفنجی

قیمت امروز بریکت گرم آهن اسفنجی قیمت امروز بریکت آهن اسفنجی در بازار به دلیل تورم افزایش زیادی پیدا کرده است.‌ شما می توانید نرخ بروز را در سایت های آنلاین مشاهده کرده و با مقایسه قیمت ها خرید ایده آل خود را انجام دهید. تولید کننده در فرآیند تولید نرخی مناسب را برای این محصولات مشخص می کند به همین دلیل خرید مستقیم و بدون واسطه از تولیدی مناسب و مقرون بصرفه است.

لیست قیمت در سال های مختلف متفاوت بوده و به دلیل تورم و شرایط حاکم بر بازار طی سال های اخیر افزایش زیادی پیدا کرده است که با توجه به گذر زمان امری طبیعی است اما بر بازار خرید و فروش تاثیر زیادی می گذارد. قیمت ها به صورت روزانه محاسبه می شوند و نرخ متفاوتی هم دارند که در حال نوسان است. 

اگر فروش به صورت عمده انجام شود نسبت به نمونه های بسته بندی شده نرخ مناسب تری دارد. بالا رفتن میزان تولید و عرضه محصول به بازار باعث می شود تا قیمت ها به طور چشمگیری کاهش پیدا کند و در نقطه مقابل قدرت خرید مشتریان افزایش می یابد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما