فروشنده معتبر سیلیکو منگنز کرمان کم کربن

سیلیکو منگنز که بیشتر با نام فرو سیلیکو منگنز شناخته شده فروآلیاژی ترکیبی از سیلسیم و منگنز است. مقدار سیلسیم به کار رفته در آن حدود 12-16 سیلسیم و مقدار منگنز به کار رفته در آن 50 تا70 درصد است. پس از فروکروم دومین فرو آلیاژ پرمصرف در جهان می باشد. این فروشنده با دیدن کاربرد ویژه این محصول فروش سیلیکو منگنز کرمان کم کربن را به صورت عمده و با قیمت هایی باور نکردنی انجام می دهد. 

فروشنده معتبر سیلیکو منگنز کرمان کم کربن

خصوصیات ویژه سیلیکو منگنز کم کربن

خصوصیات ویژه سیلیکو منگنز کم کربن

سیلیکو منگنز کم کربن یکی از امدادهای اصلی تشکیل دهنده برخی فلزات می باشد. فرو منگنز کم ‌کربن جزو آن دسته از فرو آلیاژها بوده که از عناصر آهن و منگنز تشکیل شده است. منگنز دوازدهمین فلز از نظر فراوانی در پوسته‌ی زمین و چهارمین فلز از نظر میزان استفاده بعد از آهن، آلومینیوم و مس است. تقریباً 90% منگنز استفاده شده در سرتاسر جهان به علت قیمت نسبتاً پایین و مزایای تکنیکی در صنعت فولاد استفاده می‌شود.

فرو آلیاژها یک نقش ذاتی در صنعت فولاد دارد، برای مثال منگنز در تولید فولاد ضروری است، بنابراین فرو منگنز یک افزودنی ضروری است. این فلز همچنین قابلیت جوشکاری، مقاومت سایشی و استحکام را بدون تاثیرگذاری نامطلوب بر روی چکش‌خواری فولاد بهبود می‌بخشد. از کاربردهای فرو منگنز کم‌ کربن می‌توان به الکترودهای جوشکاری و همچنین انواع خاصی از الکترودهای استیک اشاره کرد. از این فرو آلیاژها در تولید الکترودهای E6013 نیز استفاده می‌شود. شایان ذکر است این آمیژان در تولید فولاد به عنوان یک دی ‌اکسید کننده، دی‌ سولفید کننده و افزودنی آلیاژ استفاده می‌شود که استحکام و عملکرد فولاد را افزایش داده و از اینرو در تولید فولاد زنگ‌ نزن غیر مغناطیسی آستنیتی استفاده می‌شود.

سیلیکو منگنز کم کربن چگونه تولید می شود؟

سیلیکو منگنز کم کربن چگونه تولید می شود؟

این نوع از فرو آلیاژها به صورت واکنش کاهشی توسط کربن در کوره قوس تولید می شوند. کوره مورد استفاده در تولید فرومنگنز پر کربن برای تولید این دسته از فرو آلیاژها نیز به کار می رود. فرآیند تولید فروسیلیکومنگنز به مراتب سخت تر از فرومنگنز است. دلیل اصلی آن اینست که میزان درجه حرارت بالاتری برای رسیدن به میزان سیلیسیم مورد نظر، نیاز است.

معمولا سرباره به وجود آمده در تولید فرومنگنز کربن بالا، برای تولید فرو سیلیکو منگنز مورد استفاده قرار می گیرد. تمایل فولادسازان در سراسر جهان برای استفاده از فروسیلیکو منگنز به جای ترکیبی از فروسیلیس و فرومنگنز افزایش یافته است. دلایل متفاوتی برای این نکته وجود دارد. اولین نکته اینست که این روش صرفه اقتصادی بالاتری دارد. نکته دوم اینست که میزان عناصر مضر مانند نیتروژن و گوگرد کمتر است. برای افزایش تولید سیلیکو منگنز نیاز است تا نیروی انسانی و تجهیزات و مواد مصرفی نیز بیشتر شود. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما