فروشنده میلگرد جناقی با قیمتی شگفت انگیز

میلگرد جناقی نوعی ازانواع فراورده های آهن است که با هدف افزایش مقاومت در تیرها، ستونها و پایه ها که در آن از بتن در ساختن ساختمان استفاده می شود، استفاده می گردد. این ماده با ضخامت های مختلف مطابق با قدرت قای مختلف در دسترس است.استحکام کششی آن 650 و قدرت عملکرد 500 مگاپاسکال است. در رده سخت قرار دارد و شکل آن دارای روبان مرکب (جناقی شکل) است.

طیف گسترده ای از انواع میلگرد در بازار وجود دارد.

الگوی جناقی روی میلگرد کمک می کند تا بتن به سطح فولاد تقویت شده بچسبد. به دنبال فروشنده معتبر این محصول می گردید؟ تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا آن را پیدا کنیم…
فروشنده میلگرد جناقی با قیمتی شگفت انگیز

مشخصات میلگرد جناقی ممتاز

مشخصات میلگرد جناقی ممتاز میلگرد نوعی از انواع پروفیل ها است که ازطریق عملیاتی تحت عنوان نورد گرم آهن یا فولاد تولید می شود و به آن تقویت کننده نیز گفته می شود. نماد میلگرد ساخته شده از فولاد نورد گرم، N است ، و نماد تولید شده از فرایند ریخته گری میلگرد از بازیافت و ذوب فولادها با Wمشخص می شود. یک ویژگی مهم میلگرد افزایش مقاومت کششی بتن (سازه) است و نقش مهمی در صنعت ساختمان و همچنین عرشه های فولادی با بتن دارد. با استفاده از این ماده، به میزان دو برابر مقاومت در برابر شوک های وارده به ساختمان در هنگام زلزله زدگی افزایش پیدا می کند.

سطح میله های فلزی جناقی به شکل درشت و نیم گرد(نیم دایره) است. آن ها در اندازه های مختلف از 6 میلی متر تا 50 میلی متر در دسترس هستند. آنها در بتن برای مقاصد خاص استفاده می شوند، کاربرد های دیگری نیز دارند مثلا برای استفاده هنری آنها در بعضی از سازه های مختلف چون حفاظ های خانه ها ویا … استفاده می شوند. این مواد دارای مشخصات منحصر به فردی است که برخی از انهارا نام می بریم:

قاومت بالا و استحکام بالا
مقاومت در برابر زلزله
مقاومت در برابر خوردگی
مقاومت حرارتی بالا
اقتصادی و بی خطر در استفاده است
بدون از دست دادن قدرت در اتصالات جوش داده می شود
می توان از الکترودهای معمولی که برای جوشکاری اتصالات مورد استفاده قرار می گیرند نیز برای اتصال این ماده استفاده نمود. در رابطه با جوشکاری این مواد توضیح خلاصه ای در ادامه خواهیم داد.

 از آنجا که این میله ها میزان کربن کمتری دارند ، از قدرت جوشکاری 100٪ نسبت به میله های معمولی برخوردار هستند.
استحکام کششی بالا: میله های جناقی از مقاومت کششی بالایی برخوردار هستند. آنها در فرآیند ساخت و ساز ، جایی که خم شدن و خم شدن مجدد زیادی لازم است ، کارایی قابل قبولی را ارائه می دهند.

 این محصول مطابق با بالاترین استانشکل پذیری و انعطاف پذیری بهتر است
مدارد های کیفیت در سطح بین المللی است.

تضمین قیمت خرید میلگرد جناقی

تضمین قیمت خرید میلگرد جناقی ما اقدام به تولید و عرضه این محصول یاکیفیت در ایران نموده ایم. درصورت نیاز به اطلاعات پیرامون قیمت میلگرد جناقی و یا علاقه مند بودن به خرید میلگرد جناقی با ما تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما