فروشنده کلی شمش فولاد عیار بالا

شمش فولاد به قطعه ای گفته می شود که ماده اصلی تشکیل دهنده آن فولاد می باشد و بطور عمده به حالت شمش وجود دارد. شمش فولادی از دیرباز و زمان های قدیم مورد توجه کشورها و امپراطوری های بزرگ بوده است که با گذشت زمان و پیشرفت در عرصه های مختلف نیاز به این محصول بیش از پیش در میان کشور های پیشرفته احساس شده است.


فروشنده کلی شمش فولاد عیار بالا

مشخصات قابل توجه شمش فولاد

مشخصات قابل توجه شمش فولاد

باید خاطر نشان کرد با توجه به تغییر اندازه شمش فولاد نام های مختلفی نیز به خود می گیرد. بر اساس اندازه ای که شمش فولاد به خود می گیرد با نام های شمش بلوم یا همان شمشال، شمش بلیت یا همان شمشه و همچنین شمش اسلب یا همان تختال اشاره کرد که هر کدام از شمش های گفته شده بر اساس اندازه ای که دارند در صنایع مختلفی که در پایین ذکر شده است کاربرد دارند.

باید توجه داشت که شمش فولاد عیار بالا قیمت بیشتری نسبت به سایر شمش های با عیار فولاد پایین دارد. شمش فولاد دارای انواع و اندازه های مختلفی می باشد اگر بخواهیم فولاد را از نظر شکل بررسی ماییم به شکل شمش، بلوم، بیلت و اسلب می توان آن را یافت. در کل از شمش فولاد در تولید تیر آهن، مفتول، میلگرد نبشی، ناودانی و سپری همچنین لوله های فاقد درز و نیز مانیسمان و… استفاده می شود.

از جمله مشخصات ویژه و قابل توجه شمش فولادی خاصیت عدم خوردگی و زنگ زدگی آن می باشد و به همین دلیل است که شمش فولادی نسبت به سایر آلیاژ ها از اهمیت و قیمت بیشتری برخوردار می باشد همچنین شمش فولادی را به راحتی می توان حمل کرد و در کل عمده شمش فولادی به صورت مواد اولیه ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین در صنعت حمل و نقل به خاطر عدم خوردگی و زنگ زدگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

تولید کنندگان شمش فولاد عیار بالا

تولید کنندگان شمش فولاد عیار بالا مجتمع صنعتی و معدنی آهن و فولاد سیمرغ آذربایجان از عمده مراکز تولید شمش فولاد و عرضه آن به بازارهای داخلی و خارجی می باشد. همچنین تولید و عرضه مواد اولیه ساخت فولاد را به بازار های داخلی و خارجی به صورت عمده و خرده بر عهده دارد. متقاضیان محترم خرید این محصولات می توانند با مراجعه به سایت مجتمع صنعتی و معدنی آهن و فولاد سیمرغ آذربایجان با کادر مجرب مجموعه تماس حاصل کرده و با توجه به نیاز خود محصول مورد نظر خود را بدون هیچ واسطه ای در کمترین زمان و در اسرع وقت انتخاب و خریداری نمایند و در محل مورد نظر آن را تحویل گیرند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما