فروشندگان برتر اسلب فولادی خالص خوزستان

اسلب فولادی خالص یکی از مهمترین فراورده هایی ست که در صنعت فولادسازی به دست می آید. فروشندگان برتر اسلب فولادی خالص خوزستان، این محصولات بسیار ضروری و پرکاربرد را در اختیار صنایع وابسته به ان قرار خواهند داد. این فروشندگان به خوبی می توانند متقاضیان خرید اسلب فولادی خوزستان را به منظور تجربه خریدی موفق یاری نمایند و زمینه ای مناسب را جهت دستیابی افراد از نقاط مختلف کشور به آن را فراهم نمایند.

فروشندگان برتر اسلب فولادی خالص خوزستان

مشخصات ویژه اسلب فولادی خالص

مشخصات ویژه اسلب فولادی خالص در فرایند تولید فولاد در کشورهای مختلف، برای اینکه بتوانند آن را به محصولی جامد، و طراحی شده در ابعاد متفاوت تبدیل نمایند که بتوان آن را به راحتی جابجا کرده و حمل کرد، مواد را به صورت شمش فولادی مبدل می نمایند.
حال شمش خود به انواع گوناگونی تبدیل می شود که اسلب فولادی خالص یکی از آنهاست. در واقع اسلب محصول نیمه نهایی فولاد است که در پروسه ریخته گری پیوسته و دائمی به دست می آید.
اسلب ماده اولیه محصولات نورد تخت مانند ورق نورد گرم و یا کویل می باشد. البته اسلبها در صنایع کاربردهای متنوعی دارند. اما برای این امر می بایست ویژگیهایی را در خود جای داده باشند.
مشخصات ویژه اسلب فولادی خالص:

  • سطح مقطع آن، مستطیل بوده و ضخامتی که در خود جای داده است، به 230 میلیمتر می رسد.
  • طول اسلبها 12 و عرض آنها 1/25 خواهد بود.
  • جنس اسلبها فولاد کربنی می باشد؛ اما محصولاتی از جنس فولاد ضد زنگ هم در میان آنها دیده می شود.
  • اسلبها با کدهای استاندارد شناسایی خواهند شد که روی اسلب درج می گردد.که از جمله آنها به کد رنگ و شماره ذوب می توان اشاره کرد.
  • اسلب فولادی خالص فاقد هر گونه جوش، ترک، پوسته و سایر آسیبهایی ست که تاثیرات منفی روی محصول خواهد داشت.

اسلب همانند بیلت ممکن است در فرایندهای بعد از تولید، به اشکال مختلفی تبدیل شود اما در نهایت ساختار مستطیلی خود را حفظ خواهد کرد. این محصولات گاه در بازارهای ایرانی به نام تختال و یا سلب نیز شناخته می شوند و در مصارف متعدد مورد استفاده خواهند بود.

نکات مهم در هنگام خرید اسلب فولادی خوزستان

نکات مهم در هنگام خرید اسلب فولادی خوزستان اسلب از جمله محصولاتی ست که به صورت محدود تولید می گردد. در واقع سالانه حدود 20 میلیون تن اسلب تولید شده و مورد خرید و فروش قرار می گیرد که عدد بالایی نیست.
بسیاری از صنایع در داخل و خارج از کشور به اسلب به عنوان محصولی بسیار کاربردی و بدون جایگزین می نگرند که توانسته خدمات ارزنده ای را برای پیشبرد اهداف آنها در اختیارشان قرار دهد.
نکات مهم در هنگام خرید اسلب فولادی خوزستان که یکی از مهمترین تولیدکنندگان در این عرصه به شمار می رود، استاندارد بودن ان است. دقت کنید که استاندارد بودن اسلبهاست که آن را محصولی کارامد و مناسب خواهد نمود.
توجه به میزان خلوص آن را هم نباید فراموش کرد. به صورت کلی بهتر است پیش از خرید نیاز خود و کاربرد اسلب را به خوبی مورد شناسایی قرار دهید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما