فروشندگان برتر میلگرد بافق در شهر تهران

کارخانه بافق یزد مفتخر به تولید میلگرد های با کیفیت شده است و در این بین فروشندگانی وجود دارند که به فروش و عرضه این محصول می پردازند. در شهر تهران مخصوصا در بازار آهن فروشان، فروشندگان برتری در زمینه خرید و فروش میلگرد بافق فعالیت می کنند که مصرف کنندگان میلگرد با مراجعه حضوری و یا با مراجعه به سایت های فروش می توانند میلگرد مورد نظر خود را خریداری کنند. 

فروشندگان برتر میلگرد بافق در شهر تهران

مشخصات میلگرد بافق درجه یک

مشخصات میلگرد بافق درجه یک

واژه میلگرد برای بسیاری آشنا می باشد و مهندسان ساختمان سازی و فعالان عرصه ساخت و ساز با میلگرد آشنایی زیادی دارند.

میلگرد که به عنوان آهن آجدار نیز نامیده می شود نوعی فولاد است که جهت کمک به مقاومت کششی بتن به کار می رود و در ساختمان سازی دارای کاربرد فراوانی می باشد و مقاومت کششی ساختمان را در برابر خطرات طبیعی مانند زلزله افزایش می دهد. 

میلگرد بافق درجه یک دارای مشخصاتی از قبیل کیفیت بالا، اندازه و سایز های مختلف، مقاومت کششی بالا و تولید شده از بهترین و مرغوبترین فولاد می باشد. 

میلگرد بافق بر اساس استاندار های جهانی که در ساخت میلگرد به کار می رود ساخته شده است. 

بر اساس قطر، میلگرد های بافق در انواع مختلفی از میلگرد با نام های خاموت (قطر بین 6 تا 12 میلی متر)، تیر و یا ستون (قطر بین 10 تا 50 میلی متر) تولید می شود.

ماده اولیه ای که در تولید میلگرد بافق یه کار می رود کربنی است و بر اساس  میزان این کربن میلگرد هایی با گرید های متفاوت می سازند که عمده ترین گریدی که ساخته می شود A3 در سایزهای مختلف می باشد، ناگفته نماند که گرید نشان دهنده حداکثر کشش میلگرد می باشد. 

نکات مهم در هنگام خرید میلگرد بافق

نکات مهم در هنگام خرید میلگرد بافق هنگام خرید میلگرد بافق بهتر است به کیفیت میلگرد، فولاد به کار رفته در ساخت آن، علامت اختصاری کارخانه تولیدی بافق که به صورت (BMISCO-CT) بر روی میلگرد حک شده، قیمت آن و نوع فولاد به کار رفته در تولید آن توجه کرد. 

جالب است بدانید دو حرف N و W نشان دهنده نوع فولاد ساخته شده در میلگرد بافق است که علامت N نشان دهنده فولاد نو و علامت W نشان دهنده فولاد ریخته گری می باشد. 

جهت خرید میلگرد بافق می توانید آن را به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم خریداری نمایید. 

در زمان خرید میلگرد بافق ممکن است قیمت آن با توجه به نوسانات بازار مخصوصا نوسانات ارزی اندکی دچار تغییر شود، لذا بهتر است قبل از خرید از قیمت های درج شده در سایت آگاهی یابید و سپس با توجه به حجم و میزان نیاز خود خریداری نمایید. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما