فروشندگان تیر آهن 16 زنبوری

تیرآهن 16 یکی از انواع آهن هایی است که در ایران تولید می شوند و در مصالح ساختمانی کاربرد فراوان دارد. تیر آهن هایی که در ایران ساخته می شود بر اساس استاندار اروپا و همچنین استانداردی است که در کشور خودمان ایران وجود دارد ساخته می شوند. تیر آهن در ساختمان سازی کاربرد های مختلف و زیادی دارد که بدون استفاده از آن امروزه هیچ ساختمانی ساخته نمی شود و بالا نمی رود. فروشندگان تیر آهن 16 زنبوری سعی دارند که بهترین نوع آن را بفروشند. 

فروشندگان تیر آهن 16 زنبوری

تیر آهن زنبوری چه ویژگی هایی دارد؟

تیر آهن زنبوری چه ویژگی هایی دارد؟ تیر آهن زنبوری یکی از انواع تیر آهن های موجود در بازار های داخلی باشد که بیشتر در اجرای سقف ساختمان ها به کار برده می شود. تیر آهن زنبوری یا همان لانه زنبوری همان طور که از اسمش پیداست شبیه لانه زنبور ساخته شده است و در سقف در زیر بتون مخفی می شود. تیر آهن لانه زنبوری در کاهش هزینه ها موثر است و علاوه بر کمکش در تحمل وزن مقرون به صرفه هم هست.

تیر آهن زنبوری می تواند از مقدار ارتفاع سقف کم کند و در محدودیت ها به سازندگان کمک بسیار زیادی کند. استفاده از تیرآهن لانه زنبوری ویژگی های بسیار زیاد و خوبی دارد که در ساختن ساختمان ها کمک خیلی خوبی است. از ساخت  تیر آهن لانه زنبوری مدت خیلی زیادی نمی گذرد محدودیت های موجود در صنعت ساختمان سازی باعث شد که این تیر آهن طراحی و ساخته شود و به خوبی در پروژه ها خود را نشان دهد و همین باعث شد که در سطح وسیع از این تیر آهن ها استفاده شود.

سفارش بدون واسطه تیر آهن 16

سفارش بدون واسطه تیر آهن 16 تیر آهن 16 زنبوری استفاده فراوان دارد بنابراین سفارش تیر آهن در این زمینه بسیار بالا می باشد. سفارش تیرآهن هم می تواند به صورت مستقیم باشد هم به صورت غیر مستقیم. همان طور که مشخص است سفارش و خرید تیر آهن به صورت غیر مستقیم و بدون واسطه بسیار مقرون به صرفه می باشد و از قیمت بسیار کمتری بر خوردار است. البته نوع مواد به کار رفته در تیر اهن در قیمت گذاری تیر آهن تاثیر فراوان دارد و در هنگام سفارش باید به همه ی این نکته ها دقت کرد.

آیا شما نیز به دنبال سفارش و خرید تیرآهن هستید؟ آیا می خواهید با مناسب ترین قیمت ممکن خرید کنید و بدون واسطه تیرآهن مورد نیاز خود را تهیه کنید؟ آیا از متریال استفاده شده در سایر تیر آهن های عرضه شده در بازار مطمئن نیستید؟ ما به شما پیشنهاد می کنیم که با خیالی آسوده از ما خرید کنید. با خرید از ما مشتری دائمی ما می شوید و بدون شک مارا به دیگران معرفی می کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما