فروشگاه انواع میلگرد حصیری ضد زنگ

میلگرد حصیری یکی از مصالحی است که امروزه در صنایع مختلفی از جمله صنعت ساختمان‌ سازی خودرو سازی و هوا فضا به کار می‌ رود . این پانل از دو لایه فلزی در هر طرف آن قرار می گیرد و یک لایه‌ ی میانی که نقش عایق را دارد تشکیل شده‌ است . از ادامه ی مطلب قصد داریم که با ساز و کار و مزایای این میلگرد حصیری بیش تر آشنا شویم.

فروشگاه انواع میلگرد حصیری ضد زنگ

ویژگی های مهم میلگرد حصیری

ویژگی های مهم میلگرد حصیری در صنعت ساختمان‌ سازی نیز در ساخت به نمای خارجی بسیاری از ساختمان‌ ها اداره‌ ها ساختمان‌ های مسکونی تجاری انواع بانک‌ ها و فرودگاه‌ ها استفاده می‌ گردد چرا که پانل کامپوزیت می‌ تواند ظاهر زیبایی را برای نمای خارجی این‌ گونه ساختمان‌ ها به وجود بیاورد.

موارد کاربرد میلگرد بسیار زیاد است . یکی از این موارد استفاده از این پانل در ساخت انواع کانکس ها و خانه‌ هایی سبک و قابل‌ حمل می‌ باشد . کاربرد جالب و گسترده دیگر پانل کامپوزیتی استفاده آن در صنایع هوا فضا و در نتیجه استفاده از آن در ساخت بدنه ی هواپیما و انواع خودرو ها می‌ باشد . بهترین میلگرد حصیری نیز برای صنعت به کار برده می شود.

از میل گرد در ایزوله کردن لوله‌ ها و انواع کانال‌ ها در ساخت انواع تانکر های بزرگ و ساخت بدنه قایق‌ های سبک نیز به کار می‌ رود . از مزیت‌ های این محصول می‌ توان به کم‌ وزنی و سبک بودن آن ، قابلیت انعطاف‌ پذیری بالا و مقاومت آن در برابر فشار و خوردگی ، مقاومت در برابر رطوبت ، استحکام بالا ، نصب سریع و راحت ، عایق بودن صوتی و حرارتی ، قابل شستشو بودن آن و تنوع رنگ و زیبایی ظاهری این محصول اشاره نمود.

به‌ صورت کلی میل‌ گرد ها دو دسته هستند . اولین دسته ی آن میل‌ گرد های ساده و دومین دسته میل‌گرد های آجدار محسوب می‌ شود . قابل‌ ذکر است که میل‌ گرد کلاف هم در این دسته‌ بندی قرار می‌ گیرد . میل‌ گرد ها از لحاظ جنس و قطر و طول انواع مختلف و گوناگونی را دارند.

راه های خرید میلگرد حصیری ضد زنگ

راه های خرید میلگرد حصیری ضد زنگ از انواع میل‌ گرد می‌ توان به میل گرد حصیری ، میلگرد ضد زنگ ، میل‌ گرد اروپایی ، میل‌ گرد پایه سیاه ، میل‌ گرد گالوانیزه ، میل‌ گرد فایبر گلاس پلیمر و میل گرد با پوشش اپوکسی و ضد زنگ اشاره کرد. در واقع میل‌ گرد پروفیلی با سطح دایره‌ ای و توپر است که اکثر مواقع نوع فلزی آجدار آن خریداری می‌ شود چرا که نوع فلزی و آجدار آن در صنعت ساختمان‌سازی کاربرد زیادی دارد و به همین دلیل شناخته شده تر است . به‌ طور معمول جنس میل‌ گرد فولادی است . میل گرد سایز های متفاوتی دارد . شما می توانید برای خرید میلگرد حصیری به سایت مربطه مراجعه کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما