فروشگاه بزرگ فروسیلیس منیزیم سایز 3-0

آلیاژ از جمله مهم ترین فر آورده های بلژیک بوده که می تواند ترکیب انواع مختلفی از فلزات باشد و یکی از انواع آن ها، فروسیلیس منیزیم است.

فروسیلیس منیزیم دارای سایز های متفاوتی است که یکی از آن ها سایز صفر سه بوده و نوع با کیفیت آن را می توان از فروشگاه بزرگ انواع فروسیلیس منیزیم تهیه نمود که در آن می توان از تخفیف های بسیار ویژه ای برخوردار شد که قیمت های مناسبی دارند.

فروشگاه بزرگ فروسیلیس منیزیم سایز 3-0

نگاه کلی بر انواع فروسیلیس منیزیم

نگاه کلی بر انواع فروسیلیس منیزیم آلیاژ فروسیلیس منیزیم می تواند در انواع مختلفی دیده شود که هر کدام در صنایع مختلفی کاربرد دارند.

یکی از انواع آن دارای سایز ده تا شصت میلی متری است که بزرگ ترین نوع آن بوده و در صنایعی نظیر ریخته گری و فولاد سازی نقش دارد. در واقع به دلیل اینکه دارای مقاومت بسیار بالایی هستند می توانند سبب افزایش مقاومت انواع مواد صنعتی شوند.

نوع دیگر آن دو تا ده میلی متر است که از این نوع آلیاژ می توان در تهیه انواع استنت های پزشکی استفاده کرد چرا که به دلیل ساختار مکانیزه شده و کیفیت ارتقا یافته زنگ نمی زند که این یک مزیت بزرگ به خصوص برای کالا های پزشکی به شمار می آید.

نوع دیگری از آن نیز وجود دارد که دارای سایز صفر تا سه است که از متداول ترین و پر کاربرد ترین انواع فرو سیلیس منیزیم بوده و از آن می توان در تهیه انواع چدن نشکن استفاده کرد. منظور از چدن های نشکن، نوعی چدن سفت و سخت شده است که طول عمر بالایی دارد و در برابر انواع فشار و سنگینی مقاوم است. همچنین از آن در تهیه انواع اشیائی که نیاز به انتقال حرارت سریع دارند نیز استفاده می شود، چرا که این نوع آلیاژ به سرعت گرم می شود و به همان سرعت نیز می تواند آن را انتقال دهد و از طرفی می توان از آن به دلیل سایز کوچک تر به عنوان هسته انواع ظروف فلزی استفاده کرد. 

دلایل اهمیت صادرات فروسیلیس منیزیم

دلایل اهمیت صادرات فروسیلیس منیزیم این روز ها علاوه بر مصارف داخلی، در بازار های جهانی نیز میزان تقاضا برای تولید آن افزایش یافته است.

یکی از دلایل اهمیت صادرات فروسیلیس منیزیم، نیاز های بالای بازار ها و وجود خریداران واقعی برای آن است که می تواند سبب ورود ارز فراوان به کشور شده و اقتصاد را رونق بخشد و از طرفی سبب ایجاد شغل های جدید گردد.

مشتریانی که تمایل به تهیه انواع فرو سیلیس منیزیم با کیفیت دارند، می توانند از طریق شماره تلفن هایی که در پایان همین مطلب وجود دارد، برای سفارش آن اقدام کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما