فروشگاه بهترین فروسیلیس خلخال

برای تولید و ساخت الکترودهای گرافیتی که در صنایع جوشکاری استفاده های زیادی دارند، فروسیلیس خلخال یک آلیاژ با کاربرد وسیع است. از دیگر کاربردهای فروسیلیس می توان به استفاده از آن به عنوان یکی از ترکیبات پوششی در الکترودهای جوشکاری نام برد که روی سیم جوش ها به صورت یک پوشش عمل می کند.

فروشگاه بهترین فروسیلیس خلخال

اطلاعاتی درباره انواع فروسیلیس خالص

اطلاعاتی درباره انواع فروسیلیس خالص


فروسیلیس تشکیل شده است از آهن و سیلیسیم که از حرارت دادن ، احیاء و ذوب سنگ آهن و سیلیس به وسیله کربن ، معمولا در کوره های  الکتریکی به دست می آید. نسبت ترکیبی آن معمولا از 10 تا 90 درصد سیلیسیم و بقیه آهن است. در همین حال عناصر ناخالصی مثل منگنز  ،کرم فسفر و غیره در مقدار کمتر از 5/0 در فروسیلیس می توانند وجود داشته باشد .


در اين فرآيند مواد اوليه اعم از سنگ سـيليس دانـه بندی می شود و پوسته اكسيدي به همراه مواد احياء كننده مثل ذغال سنگ، كك و ذغال چوب از طريق انبـارهاي روزانه توسط سیستم انتقال مواد وارد كوره ذوب مي شوند. اين شارژ به وسیله الكتـرود هـايي با شـدت جريان حـدود 120 كيلـو  آمپـر و در دمـايي حـدو د 2500 درجـه سـانتيگراد و طـي يـك پروسـه الكتـرو متالورژيكي ذوب مي شود.

 
فروسیلیس و عملیات ذوب ریزی:
عمليات ذوب ريزي در كارخانه به طور متوسـط هـر دو ساعت يك بار انجام و فروسيليس توليدي پس از تخليه در مکان های مخصوص منجمد شده و پـس از سرد شدن به وسیله سنگ شكن خرد و با دانه بندي هاي متفاوت به صورت فله و يا در كيسه هاي بزرگ به بازار عرضه مي شود.
  
فروسیلیس و پیشرفتی ارزشمند:
نیاز صنعت کشور به فروآلیاژها از جمله فروسیلیس تا قبل از احداث شرکت داخلی به طور کامل از طریق واردات تامین بوده است. 

 
اهمیت ویژه ی فروسیلیس در صنعت
فروسیلیس یکی از آمیژان های مورد استفاده در صنایع مختلف ، به خصوص صنایع متالوژی است و از این نظر اهمیت زیادی دارد . چگونگی استفاده این مواد در صنعت تا حدود زیادی به نسبت آهن و سیلیسیم موجود در آن و همچنین

ناخالصی های متعارف بستگی دارد.



بازار فروش فروسیلیس خلخال

بازار فروش فروسیلیس خلخال

فروسیلیس خالص مورد نیاز صنایع فولاد داخل کشور نظیر ذوب آهن اصفهان، مجتمع فولاد خراسان، فولاد خوزستان، فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان، فولاد کاوه جنوب کیش و … تامین شده است همچنین فروش فروسیلیس در کشور ما فوق العاده است . و استفاده کنندگان زیادی را به خود اختصاص داده است. بهترین فروسیلیس را همچنین می توانیم از طریق  در سایت اینترنتی خودمان نیز به صورت کلی و جرئی نیز خریداری و استفاده نماییم. همچنین اگر امکان خرید از طریق سایت خودمان برای افراد امکان پذیر نبود می توانند از طریق نمایندگی های فروش در سراسر کشور نیز خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما