فروشگاه خرسک و شلاکه در پایین ترین قیمت

خرسک و شلاکه را با پایین ترین قیمت می توان از فروشگاه تخصصی این نوع از قراضه های آهن به دست آورد. این محصولات به اشکال متفاوتی ارائه می گردند و طبعاً از نظر کیفیت نیز درجه بندی می شوند. در این مطلب کوشش ما بر این است تا شما را با این دو نوع ضایعات فلزات آشنا کنیم و موارد استفاده شان را بیان نماییم. فروشگاه خرسک و شلاکه در پایین ترین قیمت

مقایسه خرسک و شلاکه از جنبه های مختلف

مقایسه خرسک و شلاکه از جنبه های مختلف اگر خواسته باشیم به مقایسه خرسک و شلاکه از جنبه های مختلف اشاره نماییم، می توانیم در گام نخست، به شکل ظاهری ‌شان اشاره کنیم. برای مثال، خرسک ها بیشتر به توده ای بزرگ و کوچک تقسیم می شوند که به وسیله دستگاه هایی خاص برش می زنند؛ اما شلاکه ها را می توان به صورت ورق های نازک و ضخیم مشاهده کرد. 

باید بگوییم که بیشتر صنایعی که در کار ذوب آهن آلات مختلف می باشند، تولید کننده اصلی شلاکه و خرسک هم به شمار می روند. آنان در هنگام برش زنی و یا ورق سازی، به وجود می آیند. به نوعی آن بخش از مواد مذابی که بیرون از دستگاه یا کوره ریخته می شوند، به خرسک و شلاکه تبدیل می گردند. 

این نوع نوع از آهن قراضه ها از نقطه نظر کیفی هم می توانند متفاوت باشند. اکثر شلاکه ها از جنس های گوناگونی که استیل، چدن و غیره شامل آن می شود، به دست می آیند و خرسک‌ ها بیشتر در کارخانه های تولید فولاد به دلیل انباشته شدن روی هم، ساخته می شوند. 

تهیه خرسک و شلاکه درجه یک در فروشگاه ها

تهیه خرسک و شلاکه درجه یک در فروشگاه ها از فروشگاه معتبر و با سابقه می توان تهیه خرسک و شلاکه درجه یک را انجام داد. اما سوال بوجود آمده این است که چنین محصولاتی از چه نقطه نظری درجه بندی می شوند؟ باید گفت موارد گوناگونی شامل حال ‌شان می گردد که برخی از آنان عبارتند از: 

  • نوع فلزی که پسا‌مندها بوجود آمده اند. 
  • چگونگی تولید این محصولات نیز بر کیفیت آن تاثیر می گذارد. 
  • این که ناخالصی کمتری از مواد شیمیایی و حتی فلزات گوناگون داشته باشد. 
  • درجه خلوص بالای نیز نشان دهنده کیفیت محصول است. 

روی هم رفته، این نوع از ضایعات فلزی کاربرد زیادی پیدا کرده اند و بیشتر شرکت هایی که در کار تولید انواع مختلفی از محصولات فلزی هستند، سعی می نمایند تا با بازیافت این شلاکه و خرسک ‌ها، دوباره کالای جدیدی را تولید کنند که از دید اقتصادی مقرون به صرفه است. 

برای تهیه، شما می توانید از فروشندگان این مجموعه نیز مشورت بگیرید. آنان سفارشات شما را هم ثبت می کنند. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما