فروشگاه عرضه سرباره فولاد کم کربن

سرباره های فولاد به خاطر خواص بالا و مزیت های جامعی که در زمینه های متفاوت از خود بروز می دهد، از هواداران بی شماری برخوردار می باشد. هزینه های تولید را به شکل مطلوب کاهش داده تا رویکرد ایده آلی را رقم بزند. فروشگاه عرضه سرباره فولاد کم کربن، سال های زیادی است که به صورت جدی در این حوزه مشغول به فعالیت می باشد. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر لطفاً تا انتهای این مقاله جذاب با ما همراه باشید.

فروشگاه عرضه سرباره فولاد کم کربن

شاخصه های بارز سرباره فولاد

شاخصه های بارز سرباره فولاد سرباره فولاد دارای ویژگی های زیادی است که در اینجا به تعدادی از آنها به صورت دستچین اشاره خواهد شد:

  • مواد اولیه: در حقیقت میزان سیلیکات و سایر اکسید های فلزی ممتازی که در کالا وجود دارد، محصولی بی نظیر را تشکیل می دهد که مناسب برای صنایع ذوب آهن و فولاد سازی خواهد بود.
  • وزن سبک: این کالا از وزن سبک تری نسبت به سایر نمونه های فولادی برخوردار است. بنابراین به سادگی حمل و نقل شده و دیگر نیازی به بکارگیری ماشین آلات سنگین نخواهد بود.
  • کاهش دهنده آلودگی های زیست محیطی: این ماده در حقیقت باقیمانده ضایعاتی در زمان تولید آهن می باشد. بنابراین از مصرف سایر قراضه های آهنی پیشگیری به عمل آمده و آلودگی های زیستی را کاهش می دهد.
  • بهبود دهنده خواص فیزیکی سیمان: گزینه مناسبی برای استفاده در تشکیل سازه های بتنی می باشد و رویکرد شایسته ای را خلق می کند.
  • تطابق با کوره های ذوب: با توجه به اینکه از تخلخل بالایی برخوردار است، استاندارد های بین المللی در خصوص آن رعایت شده تا کیفیت نهایی محصولات چندین و چند برابر افزایش پیدا نمایند.

خرید بدون واسطه سرباره فولاد کم کربن

خرید بدون واسطه سرباره فولاد کم کربن امروزه با توجه به نوسانات اقتصادی خرید سرباره فولاد به صورت بدون واسطه انجام می شود تا دست افراد سود جو از این معامله کوتاه شده باشد. در نتیجه مشتری مقدار هزینه کمتری را برای کالای درخواستی خود پرداخت می نماید. این اقلام کم کربن، بازه دمایی بین 1200 تا 1700 درجه سانتی گراد را به خوبی تحمل می کند تا حرارت دهی به شکل عالی اعمال شود.

برای سفارش دهی، تلفن خود را برداشته و با شماره ذکر شده در سایت ارتباط برقرار نمایید. هر گونه پرسش مطرح شده در ذهن خود را پرسیده تا به جزئیات تازه ای از محصول دسترسی داشته باشید.

بسته بندی های استانداردی که دارد، از وارد آمدن هر گونه آسیبی در زمان انتقال پیشگیری به عمل آورده تا به صورت سالم و بدور از مشکل در اختیار مصرف کننده برسد. ماندگاری زیادی داشته و با گذشت ایام آثاری از تخریب در آن مشاهده نخواهد شد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما