فروشگاه مرکزی کنسانتره آهن

کنسانتره آهن مهمترین ماده اولیه مورد استفاده در صنعت فولاد است که دارای کاربردهای متعددی در این صنعت است. تولید و فرآوری کنسانتره آهن به روش صنعتی و با استفاده از تجهیزات مدرن صورت می‌پذیرد و این کنسانتره صنعتی با سطح کیفی بالا وارد بازار صنعتی می‌شود. فروشگاه مرکزی کنسانتره آهن یکی از معتبرترین مراجعی است که در حوزه توزیع این متریال فعالیت می‌کند.

فروشگاه مرکزی کنسانتره آهن

کنسانتره آهن چگونه تولید می شود؟

کنسانتره آهن چگونه تولید می شود؟

صنعت استخراج سنگ آهن و تولید کنسانتره آهن یک صنعت اصلی است که مواد اولیه برای صنعت فولاد که یکی از صنایع اساسی اقتصاد ملی است را را تهیه و تولید می‎‌کند. در صنعت تولید کنسانتره با استفاده از جدیدترین متدها و به کارگیری دستگاههای صنعتی پیشرفته کنسانتره و گندله آهن تولید و فرآوری می‌شود.

در زنجیره تهیه و تأمین کنسانتره سنگ آهن به طور عمده سه مرحله وجود دارد، یعنی مرحله استخراج، مرحله تولید کنسانتره آهن و مرحله توزیع. در مرحله استخراج که اولین مرحله تولید کنسانتره آهن است، سنگ آهن خام از چندین معدن مرغوب استخراج می‌شوند و وارد چرخه تولید می‌گردد.

سپس، در مرحله تولید کنسانتره سنگ آهن، سنگهای خام آهن مخلوط می شوند و به دلیل عیار کم بودن سنگ معدن خام، متریال به دست آمده برای بهره‌وری به کارخانه تولید کنسانتره ارسال می شوند و در نهایت طی فرآوری با دستگاههای صنعتی به محصول نهایی کنسانتره‌های سنگ آهن (یا گلوله ها و غیره) با آهن بالاتر تصفیه می شوند.

شایان تأکید است که عیار سنگ آهن عامل مهمی در سراسر زنجیره تولید کنسانتره آهن است، زیرا هزینه‌های تولید، هزینه‌های توزیع و درآمد وابسته به عیار سنگ است. به همین علت در مرحله استخراج، سنگ معدن استخراج شده ابتدا در مقاطع محدود مورد بررسی قرار می‌گیرد تا مشخص شود قابلیت استفاده در تولید کنسانتره آهن را دارا است یا نه.

فروشنده معتبر کنسانتره آهن

فروشنده معتبر کنسانتره آهن

کنسانتره آهن یکی از مهمترین مواد اولیه صنعتی در صنعت فولاد به شمار می‌رود که نقش مهمی در افزایش کیفیت تولید و در پی آن درآمد و صادرات بیشتر را ایفا می‌کند و توزیع و فروش مطلوب، از مهمترین بخشها در فرآیند تجارت کنسانتره و گندله آهن است.

مرکز بدون واسطه فروشنده کنسانتره آهن، از معتبرترین مراجع در حوزه تجارت و صادرات این متریال صنعتی است که بهترین و مرغوبترین کنسانتره آهن را با کیفیت تجاری و قیمت مقرون به صرفه و استثنایی ارائه می‌نماید.

این مرکز توزیع، انواع کنسانتره سنگ معدن آهن را با توجه به نیاز مشتریان ارائه می‌دهد و با توجه به حجم خرید، کنسانتره های سنگ معدن مرغوب را از مرکز توزیع به استانها و شهرستانهای مقصد ارسال می‌نماید تا تقاضای مراکز تولیدی در نقاط مختلف کشور را برآورده کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما