فروش آهن آلات دسته دوم

فروش آهن آلات دسته دوم شامل تیر آهن، نبشی و تسمه در ابعاد و سایزهای مختلف توسط این مرکز انجام می گیرد. انواع تیرآهن 12، 14 الی 30 و همچنین نبشی های 10، 12 و … در طولهای مختلف 3، 6، 12 و … متری آماده عرضه و فروش هست.

انواع آهن آلات دسته دوم برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. از بین انواع آهن آلات دسته دوم سه گروه تیرآهن، نبشی و تسمه را می خواهیم در این مقاله مورد مطالعه قرار دهیم.

فروش تیرآهن دسته دوم

برای مشخص نمودن نوع تیرآهن نیاز به دو عدد داریم. یکی مشخص کننده نوع تیرآهن و دیگری مشخص کننده طول تیرآهن است. تیرآهن های دسته دوم اغلب به دلیل اینکه از روی سازه برش می خورند، بنابراین دارای طول کوتاه تری نسبت به تیرآهن های نو هستند. در حالیکه تیرآهن های نو اغلب دارای طول 6 و 12 متر هستند.

فروش نبشی دسته دوم

سایز و نو نبشی بر اساس سایز باله های آن، ضخامت نبشی و همچنین طول نبشی مشخص میگردد. البته در مشخص کردن سایز نبشی اغلب فقط از یک عدد استفاده می شود. به این ترتیب که نبشی با طول باله های صد میلی متر و ضخامت 8 می لی متر را با نبشی 10 نامگذاری می کنیم. علاوه بر این پارامتر، اغلب خریدار طول مورد نظر خود را نیز بیان می کند. به عنوان مثال نبشی 10 شش متری.

فروش تسمه

در سفارش تسمه نیز نیاز است که ابعاد و سایز مورد درخواستمان را ارائه نماییم. ابعادی که در مورد تسمه مهم است شامل ضخامت، عرض و طول تسمه است. به عنوان مثال تسمه به عرض 110 میلی متر و ضخامت 8 میلی متر به طول 6 متر در حال حاضر در مرکز ما موجود است.

برای دریافت و استعلام قیمت و موجودی روز می توانید با ما تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما