فروش آهن اسفنجی در اصفهان

فروش آهن اسفنجی در اصفهان به کارخانه های فولادسازی، کارخانه هایی که تولیدکننده شمش، بیلت و تختال هستند، در تناژ بالا به طور مستقیم از کارخانه نی ریز و میانه انجام می گیرد.

فروش آهن اسفنجی در اصفهان با توجه به تعداد کارخانجا تولید شمش و بیلت و تختال در این شهر رونق نسبی پیدا کرده است. ولی آهن اسفنجی چه استفاده ای برای این کارخانه ها دارد؟

فروش آهن اسفنجی به کارخانه شمش ریزی

مواد شارژی کارخانه های تولید شمش فولاد و آهن، آهن قراضه است. اگر کارخانه ها بخواهند تمام ماده اولیه خود را برای استخراج آهن، قراضه آهن در نظر بگیرند، متاسفانه هزینه های آنها بسیار افزایش پیدا خواهد کرد. البته امکان تامین قراضه هم در این سطح وجود ندارد. پس همانطور که مشاهده می کنید در تامین قراضه دو مشکل وجود دارد:

  • کمبود قراضه آهن
  • قیمت بالای آن

به همین دلیل کارخانه های شمش ریزی در هر بار شارژ کوره خود در کنار قراضه آهن آلات، درصدی از شارژ کوره را آهن اسفنجی در نظر می گیرند. آهن اسفنجی محصول احیای مستقیم گندله است. گندله گوی های هم اندازه به دست آمده از کنسانتره آهن می باشد.

آهن اسفنجی هم از نظر فراوانی و هم از نظر قیمت، شررایط مطلوبی نسبت به قراضه آهن دارد. به همین دلیل هم در دسترس تر هست و هم از نظر اقتصادی برای کارخانه های شمش ریزی مقرون به صرفه است که درصدی از شارژ کوره را در هر مرحله شمش ریزی، از آهن اسفنجی استفاده کنند.

عیار آهن اسفنجی

در فروش آهن اسفنجی نیاز است که عیار آن سنجیده شود. عیار آهن اسفنجی بر اساس درصد آهن موجود در آن سنجیده می شود. اغلب بین 88 الی 92 درصد است. اغلب عیار بالای 90 برایآهن اسفنجی بسیار مطلوب است. که در بین کارخانه های تولید، کارخانه میانه ارائه دهنده آهن اسفنجی با این عیار است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما