فروش آهن اسفنجی فولاد اردکان یزد

فروش آهن اسفنجی اردکان یزد با بهترین کیفیت و قیمت انجام می شود. آهن اسفنجی همان گندله می باشد که از احیای مستقیم سنگ آهن تولید می شود. این محصول همان طور که از نامش پیداست حالت اسفنجی دارد و به صورت گرد می باشد. این محصول دارای آهن با عیار بالا می باشد به خاطر همین می توان به جای ضایعات آهن از آن استفاده کرد.

فروش آهن اسفنجی فولاد اردکان یزد

کاربرد آهن اسفنجی در فولاد سازی

کاربرد آهن اسفنجی در فولاد سازی

کاربرد آهن اسفنجی در فولاد سازی روز به روز در حال افزایش می باشد. علت این امر به خاطر کمبود ضایعات آهن می باشد. علاوه بر این کاهش ضایعات آهن باعث شده که قیمت آن افزایش یابد و فولادگران نتوانند مواد اولیه خود را تهیه کنند. به همین دلیل اقدام به خرید آهن اسفنجی می کنند چون این محصول قیمت مناسب تری هم دارد. علاوه بر این استفاده از این محصول می تواند به حفظ محیط زیست کمک فراوانی کند. یکی دیگر از کاربرد های این محصول استفاده از آن در کوره های القائی می باشد و ما می توانیم در این کوره ها به جای 50 درصد قراضه های آهن از این محصول استفاده کنیم. به همین دلیل استفاده فراوان از این محصول باعث شده در صنعت ریخته گری و فولاد تحول بزرگی ایجاد شود.

عیار این محصول بین 84 تا 95 درصد می باشد و همین موجب شده ما بتوانیم با استفاده از آن مواد اولیه فولاد گران و ریخته گران را تامین کنیم.

شرکت های تولید کننده آهن اسفنجی اردکان

شرکت های تولید کننده آهن اسفنجی اردکان

شرکت های تولید کننده آهن اسفنجی اردکان تمام توان و تلاش خود را انجام می دهند تا محصولی مثال زدنی را در اختیار مشتریان بگذارند. ما با استفاده از دو منبع گازی و زغال سنگ می توانیم این محصول ارزشمند را تهیه کنیم که از منبع گازی می توان به روش میدرکس (Midrex) و اچ – وای – ای (HYL) اشاره کرد. از منابع زغال سنگ هم می توان به روش SL/RN (اس – ال – آر – ان )، روش Jindal (جیندال ) و روش  DRC (دی – آر – سی) اشاره کرد. در ایران از روش میدرکس برای تولید این محصول استفاده می کنند برای این منظور باید مراحل زیر طی شود:

  • برای تولید این محصول با روش میدرکس ابتدا به گاز طبیعی حرارت وارد می کنند تا شکسته شود و کاتالیست های آن به هیدروژن و کربن تبدیل شود.
  • در مرحله دوم باید هیدروژن و کربن را داخل کوره ای که گندله سنگ در آن گداخته شده قرار دهیم تا با آن ها ترکیب شوند. که این باعث می شود سنگ آهن احیا شود و به آهن اسفنجی تبدیل شود.

در ایران حدود 80 درصد این محصول بر اساس میدرکس تولید می شود. شرکت آهن اسفنجی اردکان تمام تلاش خود را انجام می دهد تا محصول با کیفیتی را تولید و روانه بازار ها کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما