فروش اشک برش فولاد ورقه ای در تهران

در ایران فروش اشک برش فولاد ورقه ای به صورت کاملا مستقیم از کارخانه های فرآوری فولاد صورت می گیرد. فروش این ورقه ها در حجم عمده و تناژی می باشد که می توان برای استفاده در ساخت ماشین آلات، به عنوان مصالح ساختمانی و یا حتی برای فروش به بازار های خارجی از آن ها استفاده کرد. هم اکنون در تهران نیز این محصول عرضه می شود.

فروش اشک برش فولاد ورقه ای در تهران

اشک برش فولاد چگونه به دست می آید؟

اشک برش فولاد چگونه به دست می آید؟ در ایران که یکی از کشور های بزرگ در زمینه استخراج و تولید انواع آهن، فلز، آلومینیوم، فولاد، مس و دیگر موارد می باشد می توان انتظار داشت که محصولات جانبی خوبی از استخراج و فراوری فلزات مختلف به دست آید که قطعا بدون استفاده نخواهند ماند و هم در ایران و هم در کشور های خارجی مشتریان بالقوه ای را خواهند داشت.

اشک برش عمده فولاد شیوه و روش خاصی را برای تولید شدن ندارد. در ابتدا که فلزات مختلف را به وسیله دستگاه های سنگین از معادن استخراج می کنند ممکن است ذراتی و قطعاتی ریز و کوچک جدا شوند که قطعا نمی توان آن ها را دور ریخت. سپس که این قطعات بزرگ فولاد و آهن به مرحله فرآوری و برش زدن در کارخانه می رسند، دستگاه های برش که با سرعت زیادی این کار را انجام می دهند، ریز آهن هایی را از قطعات بزرگ جدا می کنند.

حال با توجه به اینکه سایز این قطعات خیلی کوچک است اصطلاح اشک را به آن می دهند و چون در اثر برش به دست می آیند کلمه برش را نیز به اشک اضافه می کنند. فلذا این مواد بعد از جمع آوری شدن در کارخانه ها به صورت تناژ به فروش می روند. در کارخانه های دیگر می توانند مجددا این مواد را ذوب کنند و تبدیل به یک تیکه فولاد بزرگ قابل استفاده نمایند.

بازار خرید اشک برش فولاد ورقه ای تناژ بالا

بازار خرید اشک برش فولاد ورقه ای تناژ بالا عده زیادی از کسب و کار های ایرانی یا خارجی می توانند بازار های خریدی مناسب برای فولاد ورقه ای درجه یک باشند. از آن جایی که مصرف این محصول نیز زیاد می باشد قطعا مراودات تجاری در حجم های عمده و به صورت تناژی انجام می شود. خرید این محصول نیز از سمت مشتریان می تواند برای معرفی کردن و استفاده در کارخانه های صنعتی باشد که قصد دارند ساختمانی بزرگ را ایجاد کنند و یا حتی قصد تولید ماشین آلات فلزی محکم و درجه یک را دارند.

از کشور های همسایه نیز می توان اشاره کرد که خریداران خوبی برای ورقه های فولادی مرغوب و با قیمت مناسب از ایران هستند که در صورت تمایل جهت همکاری می توانید با این مرکز عرضه کننده در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما