فروش انواع شلاکه آهن فولاد بالمیل شده

در زمینه تولید انواع آهن و فولاد موارد بسیاری وجود دارد که ‏شلاکه‏ ‏آهن‏ ‏فولاد‏ یکی از آنهاست. فروش انواع شلاکه آهن فولاد بالمیل‏ ‏شده به دلیل متقاضی فراوانی ‏که دارد به دو روش مستقیم غیر مستقیم انجام می شود. این ورقه های نازک تولید شده از آهن قراضه ها دارای قیمتی مناسبی می باشند و قابلیت استفاده در موارد بسیاری را دارد.

فروش انواع شلاکه آهن فولاد بالمیل شده

دلیل مرغوبیت شلاکه آهن فولاد چیست؟

دلیل مرغوبیت شلاکه آهن فولاد چیست؟ ‏موارد بسیاری از آهن و فولاد به دست می آید که برخی محصول کاربردی و برخی به عنوان ضایعات و آهن قراضه شناخته می شوند. شلاکه آهن از ضایعات آهن ساخته می شود و در دو نوع خالص و ناخالص وجود دارد. 

‏شلاکه آهن هایی که در زمان کمی ذوب می شوند خلوص بیشتری دارند و علت آن این است که از این آهن قراضه ها قبلا جداسازی شده اند. به آهن هایی که از قبل جدا شده اند و میزان خلوص بیشتری دارند که به آنها ‏شلاکه‏ ‏آهن‏ ‏فولاد‏ ‏بالمیل‏ شده می گویند. 

‏شلاکه آهن فولاد بالمیل شده از مرغوبیت و خلوص بیشتری برخوردارند و قابلیت استفاده در زمینه صنایع مختلفی را دارند. ‏همچنین شلاکه آهن فولاد بالمیل شده از در دو نوع ورقه ای و کلوخی تولید می شوند که انواع ورقه ای آن از مرغوبیت بالاتری برخوردارند و در موارد بسیاری از صنعت استفاده می شوند.

قیمت روز شلاکه آهن فولاد بالمیل شده

قیمت روز شلاکه آهن فولاد بالمیل شده ‏شلاکه آهن در اصل از آهن قراقه ها تولید می شود، و آن را جزو انواع آهن آلات دسته بندی کرده اند، از این رو قیمت شلاکه آهن نیز به صورت روز محاسبه می شود. شلاکه آهن بالمیل شده نیز یکی از پرکاربردترین محصولات است که از ضایعات و دور ریزهای آهن تولید می شود، که قابلیت استفاده در زمینه های مختلف صنعتی را دارد.

‏از این رو این محصولات تولید شده از آهن قراضه متقاضیان بسیاری دارد که موجب شده است فروش شلاکه آهن به دو روش مستقیم و غیر مستقیم ممکن شود. ‏قیمت‏ ‏شلاکه‏ ‏آهن‏ ‏با توجه به موارد بسیاری تعیین می شود که برخی از آنها عبارتند از:

  • میزان کیفیت و خلوص شلاکه آهن (بالمیل شده و یا نشده)
  • میزان تولید
  • میزان تقاضا
  • نوسانات موجود در بازار آهن آلات
  • خرید عمده و یا خرده
  • خرید مستقیم و یا غیر مستقیم
  • خرید شلاکه آهن کلوخه ای و یا ورقه ای

‏با وجود تمامی عوامل ذکر شده قیمت شلاکه آهن بسیار نازل می باشد و تمامی افراد متقاضی می توانند آن را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند. همچنین افراد متقاضی می توانند علاوه بر خرید، جهت اطلاع از شرایط فروش و قیمت شلاکه آهن نیز با مراکز مربوطه در ارتباط باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما