فروش انواع میلگرد آجدار جناقی کم کربن

میلگرد آجدار جناقی کم کربن که با نام میلگرد a2 و a3 هم شناخته می شود در ساخت و ساز خانه ها و ساختمان های اداری و تجاری جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است. این محصول از فولاد مقاوم تولید شده و برای بالا بردن مقاومت ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. فروش انواع میلگرد آجدار جناقی کم کربن به خاطر اهمیت وجود این محصول در ساختمان سازی رونق و رواج زیادی پیدا کرده است. فروش این میلگرد ها به صورت عمده انجام می شود تا نیاز شرکت های ساختمان سازی به خوبی تامین گردد. 

فروش انواع میلگرد آجدار جناقی کم کربن

از خصوصیات میلگرد آجدار چه می دانید؟

از خصوصیات میلگرد آجدار چه می دانید؟ میلگرد های آجدار خصوصیات بارزی دارند که از این ویژگی ها می توان به جنس فولادی، مستحکم بودن، مارپیچ و از نظر کیفیت درجه یک می باشد. میلگرد های آجدار همان گونه که از نامشان مشخص است دارای آج یا جناق هستند و در مقاوم کردن سقف و دیوار تمام ساختمان ها نقش اساسی و کاربردی را ایفا می کنند. 

بارز ترین خصوصیات این محصول داشتن برگه ای شناسنامه مانند می باشد که در آن می توان مصخات، ویژگی ها، کاربرد ها و خصوصیات این میلگرد ها را مطالعه کردم از همه آنها به صورت کامل و دقیق مطلع شد. مهمترین خصوصیات این محصول ویژگی آن می باشد که شامل فولادی بودن، اجدار بودن، مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی، دوام زیاد در برابر فشار، کارایی فوق العاده می شود.

این مزیت ها باعث شده تا هر روزه به شرکت های ساختمان سازی که از آن استفاده می کنند و خواهان آن هستند افزوده شود. این محصول بسیار سخت و ماندگار است. 

قیمت بهترین میلگرد آجدار جناقی

قیمت بهترین میلگرد آجدار جناقی قیمت میلگرد آجدار جناقی براساس سایز و ضخامتی که دارد مشخص می شود و در زمان خرید در اختیار شما قرار می گیرد. این قیمت ها روزانه در حال تغییر هستند که دلیل این امر شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه می باشد. البته بدانید که تورم ها هم سالانه در نرخ ها تاثیر مستقیم می گذارند و آنها را افزایش می دهند از این رو شما باید هر زمان که قصد خرید دارید استعلام جدید دریافت کنید. 

قیمت بهترین میلگرد براساس مواد مصرفی، مدل و کاربردی که دارد تعیین می شود. این قیمت ها را می توانید در این سایت مطالعه کنید و پس از اطلاع از آنها متناسب با بودجه ای که دارید خرید خود را انجام بدهید. مناسب بودن نرخ این میلگرد ها و بالا بودن کیفیتشان باعث شده تا توان خرید مشتریان افزایش پیدا کند و استقبال آنها از این میلگرد ها بیشتر شود. مسلما افزایش حجم فروش این محصول سبب بالا رفتن تولیدات آنها هم می گردد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما