فروش انواع میلگرد ضد زنگ

همان طور که همه افراد به خصوص متخصصان امر ساختمان سازی می دانند میلگرد یا آرماتور جزو ابزار آلات بسیار مهم جهت حفظ و همچنین بالا بردن سطح مقاومت کششی بتن در ساختمان سازی می گردد و از اینرو آشنایی با انواع میلگرد ضد زنگ و کاربرد آن امری بسیار مهم است. فروش انواع ملیگرد ضد زنگ به سبب کیفیت بالای تولید و داشتن استقامت خوب در ساختمان، امروزه با استقبال خوبی همراه بوده است.

فروش انواع میلگرد ضد زنگ

روش تولید میلگرد ضد زنگ

روش تولید میلگرد ضد زنگ نحوه تولید میلگرد ضد زنگ:

  1. تولید میلگرد به روش نورد
  2. تولید میلگرد به روش تهیه نیمه ساخته ها
  3. تولید میلگرد به روش سردکاری
  4. تولید میلگرد به روش میکروآلیاژی

نحوه تشخیص میلگرد ضد زنگ:

غالبا یکی از مواردی که مشتریان با آن مواجه می شوند زنگ زدگی بودن یا نبودن میلگردهای خریداری شده است که به شدت ذهن آن ها را درگیر گرده و اگر ضد زنگ نباشد سبب نارضایتی آن ها از خرید خواهد شد. قابل ذکر است که برخی از میلگردهای خریداری شده از برخی از مراکز، بلافاصله بعد از تماس با اولین رطوبت به شدت واکنش نشان داده و دچار زنگ زدگی می شود.

بررسی چگونگی کیفیت میلگرد در بازار مخصوصا در فصل بارندگی و برف به سبب بارندگی و رطوبت هوا امکان تغییر حالت می دهد و سبب افت کیفیت می شود. بنابراین ضد زنگ بودن و مرغوب بودن میلگرد از اهمیت زیادی برای خریداران برخوردار است. بر طبق تحقیقاتی که انجام شده، میلگرد آجدار تولید شده به شیوه آلیاژی سازی شده به نسبت میلگرد آجداری که به شیوه خنک کاری تولید شده، در طی زمان و در مواجه با بارش ها و فرسایش هوای مرطوب، در مقابل زنگ زدگی و زرد شدگی از مقاومت بالاتری برخوردار می باشند. لازم به ذکر است که میزان کیفت میلگرد به کیفیت فولاد ارتباطی ندارد، فقط به دمای پاس نهایی نورد و نوع اکسید تشکیل شده در سطح میلگرد وابستگی دارد.

کاربردهای میلگرد فولاد ضد زنگ:

به سبب داشتن مقاومت در مقابل خوردگی، می­ تواند برای تولید انواع سازه ­های دریایی مثل عرشه پل ­ها، پیاده ­روها­، رمپ ­ها­، حصارهای محافظ­، شمع ­ها­، نرده ها­، دیوارهای حایل­، سیستم­ های­ مهارکننده کشتی­، محل پارک کشتی­ ها­، دیوارهای دریایی­، ستون­ ها­، پایه­ های اسکله­، انشعابات اسکله­، و متعلقات مهار کشتی باشد.

پخش کننده معتبر میلگرد ضد زنگ

پخش کننده معتبر میلگرد ضد زنگ

میلگرد ضد زنگ با استحکام، مقاوم در مقابل خوردگی در سالیان اخیر جهت تقویت کردن بتن در پل­ ها، بزرگراه­ ها، ساختمان­ ها و سایر پروژه­ های ساخت و ساز که در آن ها کیفیت خیلی مهم است، بسیار استفاده می شود.

به طور کلی میلگرد آجدار فولاد ضد زنگ، ترکیب مناسبی از استقامت، نرمی و استحکام خستگی بالا را به مشتریان عرضه می کند. هزینه ­های میلگرد فولاد ضد زنگ با آج­ های مستحکم نسبت به سایر میلگردهای دیگر بالاتر است.

افراد پخش کننده میلگرد باید این کالا را با کیفیت مناسب و با قیمتی متعادل به مشتریان عرضه کند تا مشتریان امکان خرید داشته باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما