فروش بریکت سرد آهن اسفنجی نایین

بریکت سازی چیست؟ صنایع مختلفی از جمله آهن و فولاد از این فرآیند استفا ه ی بسیار می برند. از جمله محصولات تولیدی آن ها بریکت سازی ذغال سنگ، بریکت سازی کک و بریکت سازی آهن اسفنجی اشاره کرد. ما در شهر نایین خود این بریکت سرد آهن اسفنجی را با کیفیت بالا تولید می کنیم و به فروش می رسانیم. در ادامه به چگونگی فرآیند بریکت سازی اشاره خواهیم کرد.

فروش بریکت سرد آهن اسفنجی نایین

فرآیند بریکت سازی آهن اسفنجی

فرآیند بریکت سازی آهن اسفنجی فرآیند بریکت سازی آهن اسفنجی با توجه به دمای آهن ورودی به دو نوع گرم و سرد تقسیم می شود. در بریکت سازی سرد آهن با دمایی مشابه دمای محیط وارد ماشین بریکت سازی می شود. نسبت به موادی که وارد دستگاه می شوند دو نوع بریکت نرمه آهن اسفنجی و بریکت کربن داریم.

در هر صنعتی از جمله فولاد سازی استفاده از تلفات و دور نریختن مواد اضافی بسیار قابل ملاحظه است. در این صکعت گاه ذرات فولادی با ابعاد بسیار کوچک کمتر از ۶ میلیمتر بوجود می آیند که ریختن آن ها در کوره فقط باعث کاهش راندمان کار کوره خواهد شد.

چون میزان تولیدی این آهن اسفنجی کم است و استفاده ی چندانی هم ندارند، تولید آن ها بسیار پایین است و می توان به جرات گفت هیچ گاه به عنوان ماده ی تجاری از آن نام برده نمی شود. 

حال بریکت سر آهن اسفنجی: خاصیت های ذاتی خود آهن اسفنجی سرد سبب شده است این محصول برای حمل و نقل واقعا پر ریسک و خطرناک و در عین حال هزینه بر باشد چون این محصول در ذات مقاومت پایینی در برابر سایش و اکسایش دارد و همچنین مقاومت کم مکانیکی نیز دارد. بریکت سازی آهن از آهن اسفنجی سرد راه حل مناسبی برای این موصوع می باشد که مشکلات آهن اسفنجی را ندارد.

همانطور که دیدید تولید بریکت سرد جزء تخصص های جدید و نوآوری های زمان کنون کشورها در عرصه صنعت فولاد و آهن  می باشد که خوشبختانه ایران در این زمینه نیز از پیشگامان می باشد.

تولید بریکت سرد آهن اسفنجی صادراتی

تولید بریکت سرد آهن اسفنجی صادراتی شرکت ما پیشگام در تولید بریکت آهن اسفنجی صادراتی در خاورمیانه می باشد. و این علم نوین را با متخصصان ما که سال ها است در این زمینه تجربه ی کافی دارند عملی کرده اند.

شرکت ما با تجربه ی چندین ساله در این زمینه صادرات این محصول را به کشورهای مجاور با افتخار انجام می دهد. و چون بریکت سرد ما طرفداران زیادی در خاورمیانه دارد همواره مورد استقبال این کشورها قرار گرفته است.

شما می توانید به سایت ما سری بزنید و این محصول با ارزش را به صورت عمده سفارش دهید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما