فروش بریکت نرمه آهن اسفنجی گرم

فروش بریکت نرمه آهن اسفنجی گرم، علی رقم محدودیت فراوانی که در تولید آن وجود دارد، با رونق همراه می باشد؛ در واقع هستند مراکزی که به صورت اختصاصی به آن نیاز دارند و نیاز آنها تنها با تامین مقدار قابل توجهی از این ماده قابل رفع می باشد. نمایندگیهایی که در این باره فعالیت دارند، سعی می کنند تا زمینه دسترسی آسان متقاضیان از نقاط مختلف را به آن فراهم نمایند تا سفارشات به سرعت به دست آنها برسد.

فروش بریکت نرمه آهن اسفنجی گرم

انواع بریکت نرمه آهن اسفنجی از نظر ظاهر

انواع بریکت نرمه آهن اسفنجی از نظر ظاهر همانطور که می دانید زمانی که صنایع تصمیم به احیاء مجدد سنگ آهن بگیرند، آهن اسفنجی به دست می آید. بریکت همان آهن اسفنجی می باشد که در فرایند تولید خود، به شکل قطعه های بزرگتر و فشرده آماده می شود. بریکت آهن اسفنجی از نظر نوع و روشهای تولید خود به 3 دسته کلی بریکت گرم، سرد و نرمه تقسیم شده است. انواع بریکت آهن به عنوان موادی کاملاً ضروری در صنایع مختلف مطرح هستند.
به صورت معمول در مراکز احیای مستقیم، مقادیری از بریکت نرمه آهن اسفنجی تولید می شود که ابعاد آنها بسیار کوچک و کمتر از 6.6 میلیمتر می باشد، این کوچکی ابعاد باعث شده در کوره های تولید فولاد، راندمان را با کاهش مواجه کرده و تلفات را افزایش دهد.
به همین دلیل بریکت نرمه آهن اسفنجی به عنوان یک راه حل عالی در این باره مطرح شده است که می تواند باعث شود محصولات جانبی واحدهای احیای مستقیم به صورت بهینه تر استفاده شوند.
انواع بریکت نرمه آهن اسفنجی از نظر ظاهر همانطور که گفته شد، زیر 6.6 میلیمتر بوده و سایزهای متنوعی را شامل می شود؛ این سایزبندی باعث ایجاد تغییراتی در شکل ظاهری آنان است. به عبارت بهتر آنها را به صورت کوچک و بزرگ به بازار ارائه کرده است. هر کدام از صنایع با توجه به نیاز خود از هر یک از این محصولات به صورت ویژه استفاده می نمایند.

قیمت بریکت نرمه گرم آهن اسفنجی

قیمت بریکت نرمه گرم آهن اسفنجی میزان تولید بریکت نرمه گرم آهن اسفنجی در مراکز احیای مستقیم کاملاً محدود می باشد؛ در واقع عددی پایین تر از 10 درصد کل تولید تولیدات واحدهای احیای مستقیم را شامل می شود. ظرفیت مراکز ساخت بریکت در این باره بسیار کم است. به همین دلیل تولیدات آن چندان چشم گیر نبوده و دستیابی به آن به سختی صورت می پذیرد.
قیمت بریکت نرمه گرم آهن اسفنجی، با توجه به نوع آن و مرغوبیتی که دارد، تعیین شده و به متقاضیان خرید و فروش آن اعلام می گردد. البته از نقشی که نوسانات موجود در بازار در بالا و پایین بردن قیمت بریکت آهن دارد، نباید غافل شد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما