فروش بهترین آهن اسفنجی اردکان

آهن اسفنجی اردکان یا همان آهن احیای مستقیم یکی از انواع محصولاتی است که سبب می شود بتوانیم انواع آهن و فولاد را به طور کاملاً حرفه ای و ماهرانه تولید کنیم، این آهن طی فرایند شیمیایی اکسایش-کاهش به صورت مستقیم از سنگ آهن به وجود می آید و از این رو تولید آن نیاز به به کارگیری تکنیک هایی خاصی دارد، امروزه این محصولات کمک شایانی به این مسئله کرده اند که بتوانیم انواع آهن را با صرف کمترین انرژی و هزینه تولید نماییم.

فروش بهترین آهن اسفنجی اردکان

همه چیز درباره آهن اسفنجی اردکان

همه چیز درباره آهن اسفنجی اردکان آهن های اسفنجی از انواع مشتقات آهن ها می باشند که ما می توانیم آنها را به صورت کلوخه، توده های سنگی و اغلب به شکل اسفنجی بیابیم، به عبارتی آنان در ظاهر دارای شکل تخلخل مانند هستند.
ما به کمک آنان سعی بر این داریم که سنگ های معدن را بدون ذوب کردن تبدیل به آهن کنیم، به این شکل که در ابتدا باید اکسیژن را از درون این سنگ های معدن استخراج کرد تا بتوان مراحل دیگر را پایه ریزی کرد.
در حال عادی اگر نیاز باشد ما به کمک حرارت این کار را انجام دهیم، نیاز به به کارگیری سوخت زیاد داریم ولی در این روش به کمک گرمای تولید شده در واکنش هایی که به صورت مدیریت شده انجام می شوند، می توانیم انواع سنگ های معدن را خالص سازی کنیم.
از این رو امروزه تولیدی های زیادی هستند که از این محصولات استفاده می کنند و سعی دارند که روش های مدرن خالص سازی را جایگزین روش های سنتی کنند.

پخش آهن اسفنجی اردکان به صورت مستقیم

پخش آهن اسفنجی اردکان به صورت مستقیم به دنبال اینکه افرادی که در حوزه تولید آهن فعالیت می کنند به این فکر افتادند که سعی کنند انواع آهن را به صورت بهینه تولید کنند، پخش آهن اسفنجی اردکان افزایش یافته است.
زیرا اردکان یکی از شهرهایی می باشد که به دلیل شرایط آب و هوایی ویژه ای که در خود دارد ما می توانیم انواع سنگ ها را به راحتی در این شهر بیابیم و از دل آن استخراج کنیم.
از طرفی به دلیل فراوانی این نمونه ها در ایران، قیمت های آنان بسیار حساب شده و پایین می باشد و از این رو فرایند خالص سازی انواع فلزات در تولیدی های ایرانی بسیار مقرون به صرفه تمام می شود.
این آهن های اسفنجی در رده های کیفی مختلفی می توانند دسته بندی شوند اما اغلب این نمونه ها در اردکان در بهترین درجه کیفیتی هستند، به همین خاطر نه تنها کارخانه های ایرانی از این نمونه ها استقبال کرده اند بلکه کشورهای خارجی زیادی نیز تمایل دارند انواع این نمونه ها را وارد کشور خود کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما