فروش خرسک آهن در اهواز

فروش خرسک اهواز توسط مرکز پخش این محصول به طرق مختلف صورت می گیرد. خرسک آهن اهواز از جمله ضایعات درشت ذوبی می باشد که کاربردهای زیادی در صنایع تولید آهن کشور دارد.

خریداران عمده جهت خرید خرسک اهواز می توانند از سراسر کشور با مراجعه به وب سایت مرکز فروش این محصول اقدام نموده و کالای مورد نیاز خود را در حداقل زمان ممکن خریداری نمایند و محصول خریداری شده را در شهر و مکان مورد نظر خود دریافت دارند.

فروش خرسک آهن در اهواز

موارد مصرف ضایعات خرسک

موارد مصرف ضایعات خرسک پس از حرارت دادن به آهن در کوره های بلند ذوب، در حین عملیات ذوب ضایعات و مواد زائدی تولید می شود که از قسمت بالای کوره خارج شده و از قسمت پایین کوره آهن ذوب شده استخراج می گردد.

مواد ضایعاتی پس از خروج از کوره بلند وارد استخرها و مخزن های آب سرد می شوند و به قطعاتی سخت و محکم تبدیل می گردند که به آن ها خرسک گفته می شود. خرسک ها توده های آهنی بزرگی هستند که معمولا از کوره های فولادی به دست می آیند و باید تمیزکاری و برش کاری شده تا دوباره قابل استفاده گردند.

خرسک در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • خرسک، قراضه و ضایعات آهن است که پس از پاکسازی و برش دادن به آن مجددا در کوره های تولید فلزات به کار برده می شود.
  • از خرسک در صنایع سیمان سازی نیز استفاده می شود و از ترکیب سیمان و خرسک، سیمان پرتلند تولید می گردد. در صنایع ساختمان از سیمان پرتلند جهت تولید بتن مسلح و مقاوم سازی ساختمان استفاده می شود.
  • از خرسک در کوره آهن جهت تولید شمش های فولادی و آهنی به عنوان نوعی شارژر استفاده می شود. استفاده از این روش به دلیل قیمت مناسب خرسک روز به روز در حال گسترش می باشد.

خرید عمده خرسک فولاد در اهواز

خرید عمده خرسک فولاد در اهواز خرید عمده خرسک فولاد در اهواز از طریق عرضه کنندگان و مراکز پخش این محصول امکان پذیر می باشد. مراکز پخش خرسک فولاد، این محصول را به صورت مستقیم عرضه می کنند و با حذف واسطه ها باعث کاهش قیمت تمام شده آن می شوند.

خریداران عمده می توانند به صورت غیر حضوری و از طریق اینترنت با پشتیبانان مرکز تماس گرفته و ضمن بهره مندی از راهنمایی آنان سفارشات خود را ثبت نمایند و در هر نقطه از کشور محصول خریداری شده را در اسرع وقت دریافت نمایند.

این مجتمع صنعتی انواع مواد اولیه صنعت فولاد کشور را به صورت عمده عرضه می کند. خرسک فولاد و انواع کنسانتره آهن از جمله این مواد می باشند. خریداران جهت مشاوره و سفارش محصول می توانند با کارشناسان فروش تماس برقرار نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما