فروش سنگ آهن هماتیت یومتال

فروش سنگ آهن یومتال به صورت عمده انجام می شود و خریداران از سراسر کشور می توانند جهت سفارش محصول به صورت حضوری و غیرحضوری اقدام کنند. قیمت این محصول بر اساس عیار سنگ آهن و نوع دانه بندی آن متغیر است. به دلیل نوسان قیمت ارز، فروش این محصول به صورت روزانه با قیمت روز انجام می شود و بالا و پایین رفتن قیمت دلار نقش مستقیمی در تغییر قیمت آن دارد. در فروش مستقیم شما می توانید با یک هزینه کمتر، حجم بیشتری از سنگ آهن یومتال را سفارش دهید.

فروش سنگ آهن هماتیت یومتال

بررسی انواع سنگ آهن

بررسی انواع سنگ آهن

سنگ آهن به عنوان یکی از فراوان ترین و کاربردی ترین عنصر فلزی بر روی زمین شناخته می شود. این سنگ انواع مختلفی دارد که با یکدیگر در ویژگی های ظاهری و کیفی متفاوت هستند. از جمله انواع سنگ آهن که امروزه در صنایع مختلف به خصوص فولادسازی استفاده می شود می توان به سنگ آهن هماتیت، مگنتیت، زئولیت، لیمونیت و سیدریت اشاره نمود. این سنگ ها از نظر کانی با یکدیگر تفاوت های بارزی دارند.
نکته مهمی که در اینجا باید بدان اشاره نمود این است که سنگ آهن خالص به صورت مستقیم قابل استفاده نموده و به همین دلیل پس از برداشت به کارخانه های فرآوری منتقل و پس از آن وارد بازار فروش می شود. سنگ های فرآوری شده از نظر خلوص عیار بالاتری نسبت به سنگ های آهن خالص دارند. سنگ آهن های فرآوری شده خود به سه دسته دانه بندی شده، کنسانتره و گندله تقسیم می شوند.
انواع سنگ آهن به دلیل کمبود استحکام به تنهایی نمی تواند در صنایع فولاد به کار گرفته شود به همین دلیل کمی کربن به آن اضافه می کنند تا استحکام و قدرت تحمل وزن سنگین در آنها افزایش یابد.

تامین کننده سنگ آهن مگنتیت یومتال

تامین کننده سنگ آهن مگنتیت یومتال

سنگ آهن مگنتیت یومتال توسط سایت ما به عنوان تامین کننده عمده به صورت شبانه روزی انجام می شود و خریداران این نوع محصول بدون نیاز به مراجعه حضوری می توانند سفارش خود را در حجم های بالا و به صورت کلی ثبت نمایند. عرضه بدون واسطه سبب حذف دلالان از این بازار شده و محصول با قیمت منصفانه تری به دست مصرف کننده واقعی می رسد. به همین دلیل با گسترش فروش بر بستر فضای مجازی، خریداران زیادی از این شیوه عرضه استقبال کردند.
این نوع سنگ آهن بیشترین کاربرد را در صنایع فولاد سازی داشته و به عنوان اصلی ترین ماده اولیه در این صنایع شناخته می شود. صنایع فولادی برای تامین به موقع این محصول ترجیح می دهند با تامین کننده سنگ آهن به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنند تا بتوانند سنگ آهن یومتال را با عیار بالا و در عین حال قیمت مناسبتر تهیه کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما