فروش شلاکه و خرسک

فروش شلاکه و خرسک و اشک برش در تناژ 50 هزار تن روزانه به کارخانه های شمش ریزی توسط این مرکز انجام می گیرد. شلاکه کاملا بال میل شده و تمیز است.

فروش شلاکه و خرسک و اشک برش به عنوان ضایعات فولاد و استفاده از آنها در ذوب ریزی در خط تولید فولاد، متداول است. این محصولات در تناژ بالا همراه با آهن اسفنجی و یا ضایعات چدن و … مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید شلاکه و خرسک و اشک برش در خرید شلاکه آهن ،خریدار شلاکه اغلب به بالمیل شده بودن شلاکه تاکید می کند. تمیز بودن شلاکه بسیار حائز اهمیت است. و بر راندمان فرآیند ذوب تاثیر می گذارد. از بین شلاکه و خرسک و اشک برش، اشک برش دارای تلفات کمتری است. به همین دلیل نرخ قیمت آن بالاتر است. در حالی که شلاکه دارای نرخ قیمت پایین تر نسبت به اشک برش می باشد.

نکته حائز اهمیت در استفاده از شلاکه این است که این محصول باید همراه با آهن اسفنجی و یا ضایعات چدنی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین در نظر داشته باشید که شلاکه درصد کربن مذاب را کاهش می دهد بنابراین برای تنظیم ترکیب درصد کربن مذاب نیاز است از کک استفاده نماییم. در صورتیکه در خط شمش ریزی قصد استفاده از شلاکه و خرسک را داریم، حتما به این موضوع دقت نمایید.

تمامی خریداران برای خرید شلاکه و خرسک از ایران به همهٔ ویژگی هایی که باید این و محصول داشته باشند آگاهی دارند و به همین دلیل که می‌دانند تولید کنندگان ایرانی مرغوبیت وکیفیت محصولات برایشان اهمیت زیادی دارد به آنها کمال اعتماد را دارند.

تولید کنندگان و صادرکنندگان شلاکه و خرسک سعی و تلاش خود را می کنند تا بتواند محصولی که خریدار مد نظر دارد را تولید کنند و روزانه صادرات خود را افزایش دهند و رونق اقتصادی مردم کشورشان را بیش تر کنند.

فروش شلاکه و خرسک

معرفی انواع ضایعات فولاد

ما انسان ها روزانه کلمه ضایعات را زیاد می شنویم ضایعات انواع بسیاری دارد و در کارخانجات و تولیدات کاربرد فراوانی دارد گاهی اوقات برخی از محصولات فولادی قطعاتی دارند که مهم نیست و کاربردی ندارند به آنها ضایعات فولادی می گویند.

بازیافت انواع ضایعات فولاد باعث می شود که در مصرف ذخایر کشور صرفهٔ جویی شود و تولید کنندگان برای تولید خود با استفاده کردن از ضایعات فولاد هزینه کمتری را صرف می کنند.

ضایعات فولاد انواع مختلفی دارد که در دو دسته خارجی و داخلی تقسیم می‌شود در دسته اول یعنی داخلی در ساختن محصولات فولادی به وجود می آید و در دسته دوم که انواع خارجی آن هستند در مرحله ای خارج از تولید حاصل می شود.

از انواع ضایعات فولاد برای ساختن سیم و لوله و ورق فولادی استفاده می کنند و فولاد بخاطر خاصیت ویژه ی سخت بودن که دارد در ساختن چنگال و دیگ بخار هم کاربرد فراوان دارد.

ضایعات فولاد انواع مختلفی دارد برخی با آلیاژ بالا و برخی دیگر با آلیاژی پایین تر وجود دارند که هرکدام بسته به کاربرد ها و ویژگی ها یشان در زمینه خاصی استفاده می شوند.

تولید کنندگان در داخل و خارج از کشور برای صرفه جویی در هزینه برای تولیدات خود از این ضایعات استفاده می کنند و این خود نقش به سزایی در رونق اقتصادی کشور دارد.

امروزه کارخانجات کشور کارگران خود را از مردم بومی داخل کشور انتخاب می کنند و با صرفه جویی در هزینه های تولیدات خود با استفاده از انواع مختلف ضایعات فولادی و افزایش صادرات خود باعت رونق اقتصادی در بین مردم کارگر شده اند.

انواع ضایعات فولاد کار را برای تولید کنندگان آسان کرده است و باعث شده که کارخانجات ها با افزایش سرمایه خود کیفیت محصولات را بالا ببرند و رضایت مشتریت

شلاکه فولاد چیست؟

همهٔ محصولات هنگام تولید ضایعاتی دارند که به دلایل زیادی مثل اشتباهات انسانی یا خراب شدن دستگاه های کارخانجات به وجود می آیند و در تولیدات مختلف نام هاي گوناگونی دارد و در تولیدات فولادی شلاکه فولاد نامیده می شود.

شلاکه های فولاد در بالای کوره بسیار حرارت می بینند و بعد از این حرارت زیاد به خارج از کوره می رود و بعد از خروج به استخر های آب سرد برده می شوند و در آنجا به موادی سفت و سخت تبدیل می شوند که به آنها شلاکه گفته می شود.

شلاکه در صنعت و حرفه ی جوشکاری کاربرد مهمی دارد زیرا هنگامی که می خواهند دو عدد میلگرد را به یکدیگر جوش بدهند از شلاکه استفاده می کنند با افزایش قیمت وسایل مورد نیاز برای جوش دادن دو میلگرد امروزه استفاده و به کار بردن شلاکه افزایش یافته است.

با سوراخ کردن خرسک ها می توان شلاکه ها را جدا کرد زیرا شلاکه های قطعات ریزتری هستند و با مته گرفته نمی شوند و این گونه از خرسک ها جدا می شوند و در زمینه های مخصوص به کار گرفته می شوند.

خرسک فولاد را بیشتر بشناسید

خرسک فولاد همانند شلاکه به وجود می آید و همان گونه سرد و سفت است ولی از نظر شکل و ظاهرشان با هم تفاوت دارند خرسک ها توده های بزرگی هستند که باید با دستگاه های مخصوص آنها را برش زد و به تیکه های کوچک تری تبدیل کرد ولی شلاکه ها را می‌توان بدون برش زدن و استفاده از دستگاه به ورقه های نازک در آورد.

تولی کنندگان خرسک را بیش تر از شلاکه در کوره ها و تولیدات خود به کار می برند و از شلاکه در تولیدات محصولات چدنی استفاده می کنند و این یکی دیگر از تفاوت های بین شلاکه و خرسک است.

کارخانجات سیمان در تولید سیمان مورد نیاز کشور از خرسک وشلاکه استفاده ی زیادی می کنند و خرسک برایشان کاربرد فراوان دارد برای استقامت سیمان از خرسک فولادی استفاده می کنند.

تولید کنندگان می توانند خرسک ها را به دو نوع ورقه ایی وتیکه های بزرگ تهیه کنند و آنها را در سه نوع کیفیت مختلف می توانند داشته باشند زیرا این مواد خرسک و شلاکه از ناخالصی های کوره ها به وجود می آید و ناخالصی هم در کوره ها با یکدیگر متفاوت است به همین خاطر کیفیت آنها مختلف است.

امروزه خرسک ها و شلاکه ها خریداران زیادی دارند و در ایران و کشور های خارجی بخاطر کاربرد هایشان زیاد استفاده می شوند و به دلیل مرغوبیت و کیفیت بالا خریداران بسیاری دارد.

صادرات شلاکه و خرسک از ایران

امروزه بخاطر این که خریداران این دو محصول یعنی خرسک و شلاکه افزایش یافته است صادرات شلاکه و صادرات خرسک از ایران به کشور های همسایه افزایش یافته است.

تولید کنندگان با تولید شلاکه و خرسک و صادرات آنها به کشور های خواهان این دو محصول باعث رونق اقتصادی کشور و کارگران بومی که در این کارخانجات فعالیت می کنند شده اند.

صادرات شلاکه و خرسک از ایران و کیفیت بالای محصولات موجب شده که روز به روز به خریداران افزوده شود و با این افزایش خریدار نه تنها کشور و بلکه مردمش هم پیشرفت می کنند و به موفقیت های چشمگیری دست پیدا می کنند.

یکی از اهداف اصلی و مهم تولید کنندگان ایرانی خرسک و شلاکه رضایت خریداران و پیشرفت چشمگیر مردم کشور است. خریداران واقعی برای خرید دو محصول ایرانی به تمام ویژگی های این دو آشنایی دارند و با اعتماد کامل خواستار خریدصادرات از ایران می باشند.

در یک کشور هرچه صادرات بیشتر باشد وضع زندگی مردم آن کشور بهتر می شود و یکی از مهم ترین عواملی که باعث می شود که کشور در جهان زبانزد شود افزایش کیفیت و مرغوبیت محصولات خود است که تولیدکنندگان ایرانی همواره این به دنبال بالابردن مرغوبیت محصولات خود هستند.

تولید کنندگان شلاکه و خرسک رضایت خریدار را سر لوحهٔ کار خود قرار داده اند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما