فروش ضایعات آهن در تبریز

فروش ضایعات آهن در تبریز در انواع آهن قراضه سنگین، آهن قراضه متوسط بار و سبک انجام می گیرد. ضایعات ورق روغنی، گالوانیزه، ضایعات بدنه خودرو، ضایعات آهن پرسی، شریدر شده، سر تیرآهن و نبشی و … مورد عرضه می باشد.فروش ضایعات آهن در تبریز با توجه به فعالیت گسترده کارخانه های فولادسازی در این شهر، در تناژ بالا برای انواع آهن آلات قراضه که در بالا اشاره کردیم، انجام می گیرد.

قیمت آهن آلات قراضه فروش و تعیین قیمت آهن آلات قراضه بر اساس نوع آن انجام می گیرد. آهن آلات قراضه روغنی، پرسی، شریدر شده و … همه از انواع ضایعات اهن هستند که به عنوان شارژ کوره های ذوب مورد استفاده قرار می گیرند. البته همانطور که می دانید می توانیم تمامی این محصولات را در یک دسته بندی دیگر که بر مبنای چگالی است، قرار دهیم. شاید خریدار آهن قراضه بر این اساس اقدام به سفارش کند. و یا فروشنده مطابق با اطلاعات دانسیته محصول خود را مورد عرضه قرار دهد.

قیمت آهن قراضه سنگین لازم است بدانیم بر اساس دانسیته آهن قراضه در چند دسته زیر قرار می گیرد. شامل:

  • آهن قراضه سنگین 1 و 2
  • آهن قراضه متوسط بار 1، 2 و 3
  • آهن قراضه سبک بار

آهن قراضه سنگین شامل ضایعات آهن آلا ساختمانی نظیر سر تیرآهن، نبشی و ناودانی و … است. البته نام دیگری که بر این دسته آهن قراضه اتلاق می شود آهن قراضه سوپر ویژه و ویژه نامیده می شود. دلیل این درجه بندی کیفیت یکنواختی در سایز و کیفیت و تمیز بودن آهن قراضه سنگین است.

قطعا کیفیت و نوع آهن قراضه مورد استفاده موثر بر ذوب حاصل از آن خواهد بود. و راندمان ذوب ریزی را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. لذا در خرید آهن آلا قراضه بایستی دقت کافی در انخاب محصول مناسب البته با توجه به قیمت اهن قراضه، داشته باشیم.

قیمت ضایعات آهن بستگی به مکان و زمان دارد پس نمی شود قیمت ثابتی را بر روی این ضایعات قرار داد و همچنین می توانید برای استعلام قیمت ضایعات آهن به دو روش اقدام کرد اول قیمت ها را به طور مستقیم از بازار از طریق خریداران وفروشندگان یا اینکه به طور غیر مستقیم به وسیله اینترنت از این سایت خریداری کنید.

فروش ضایعات آهن در تبریز

آهن قراضه یا ضایعات آهن چیست؟

آهن قراضه یا ضایعات آهن چیست؟ آهن معیوب و ضایعات های فولادی کم کربن که غیر قابل استفاده و قابل بازیافت هستند که به عنوان ضایعات آهن یا قراضه آهن یاد می شود. این ضایعات در کل آهن و فولاد های هستند که در کارخانه ها و بیشتر در خودرو سازی ها غیر قابل استفاده و دورریخته می شود.

این ضایعات آهنی را می توان بعد از دور ریخته شدن ذوب کرد و مجددا در صنایع و کارخانه ها به عنوان مواد اولیه مورد استفاده قرار بگیرد.

ضایعات آهنی بر خلاف دیگر ضایعات ها ارزش مالی بالای دارد که این ضایعات به سه دسته: سبک یک و دو، متوسط یک و دو، سنگین یک و دو تقسیم بندی می شوند

ضایعات آهنی نیز شامل ورق روغنی، آهن درجه 1، آهن سوپر ویژه، آهن درجه 2، ضایعات درجه 3، ضایعات سنگین درجه 1 و 2، ضایعات سبک درجه 1 و 2، ضایعات پرسی شاسی، ضایعات خودرو، گالوانیزه، آلیاژی، حلب و سوفاره آهن است.

دسته بندی انواع آهن قراضه بر اساس چگالی

دسته بندی انواع آهن قراضه بر اساس چگالی انواع قراضه ها از اهمیت ویژه ای برخوردارند زیرا دوباره وارد چرخه تولید و به عنوان مواد اولیه می تواند در صنایع ها به کار برد در ادامه این مطلب می خواهیم انواع آهن قراضه را بر اساس چگالی دسته بندی کرد.

قراضه برگشتی

این قراضه ها از خط تولید و از عملیات فولاد سازی به دست می آید. قراضه برگشتی یکی از بهترین و تمیزترین انواع قراضه ها به حساب می آید که حداقل ناپاکی و مواد غیر فلزی را دارا می باشد. اما نمی توان این موضوع را برای تمامی قراضه های برگشتی تعریف کرد لیکن قراضه های مانند: ته تاندیش ها و خرسک ها دارای آلودگی بسیار هستند که نیاز به پاکسازی می باشند

  1. قراضه سبک 1و 2 با وزن ظاهری 0.5 تا 0.8 تن بر متر مکعب
  2. قراضه متوسط 1 و 2 با وزن ظاهری 0.8 تا 0.1 تن بر متر مکعب
  3. قراضه سنگین 1 و 2 با وزن ظاهری یک تن بر متر مکعب یا زیادتر
  4. قراضه ویژه مانند: سر تیر آهن، قالب بتن، رینگ و…

درجه بندی ضایعات آهن به چه صورت است؟

درجه بندی ضایعات آهن به چه صورت است؟ می خواهیم در این قسمت به درجه بندی کامل ضایعات آهن به چند صورت توضیح دهیم.

قراضه ویژه: شامل ورق روغنی سیاه و بدون زنگ زدگی، تکه نبشی، سر تیر آهن، انواع میلگرد و چهار پهلوی کوتاه قد، تکه ناودانی، لوله سیاه ضخیم، کناره ورق های ضخیم، انواع تسمه های آهنی ضخیم، قالب های بتنی، پرسی میلگرد، رینگ اتومبیل، موتور یخچال می باشد.

قراضه سوپر ویژه: آهن آلات ساختمانی از قبیل خرده میل گرد, تیر آهن , نبشی , گوشه ورق ضخیم , ناودانی و لوله های ضخیم کمتر از یک متر , شاسی خودروهای سنگین برش داده شده , ورق های روغنی زنگ زده.

قراضه درجه یک: قوطی پروفیل زنگ زدگی، لوله سیاه صنعتی، انواع لوازم موتوری سنگین و سبک، شاسی اتومبیل سنگین، سر و ته آبگرمکن بدون رسوب، انواع ورق های روغنی و سیاه رنگ دار، ریل قطار، آهن آلات شرکت برقی با مجوز، سر و ته شوفاژ بدون رسوب، انواع چرخ دنده. با درجه بندی ضایعات آهن، این قطعات از دیگر قراضه های فلزی جدا می شوند.

قراضه درجه دو: ضایعات آهن درب و پنجره، تنه دوچرخه و موتورسیکلت، لوله بار گالوانیزه، آبگرمکن بدون رسوب برش خورده، لوله بار سبک , سیم جوش , انواع توری، میل گرد کلاف شده، تسمه های کلاف شده، اتصالات گالوانیزه، ورق های گالوانیزه، بسته بندی بدون زنگ زدگی، فنر های بانداژ.

قراضه درجه سه: ورق گالوانیزه استفاده شده و رنگ خورده، منبع اگزوز، شلنگ های فشار قوی سوخته، حلب بهداشتی فله که در دسته قراضه های درجه سه هستند.

قراضه درجه چهار: انواع پلیسه زنگ نزده در درجه بندی ضایعات آهن، در دسته قراضه های درجه چهار قرار می گیرند.

قراضه روغنی: به ورق هایی که به روش کار سرد تولید می شوند و در صنایع تولید قطعات خودرو و ماشین سازی کاربرد دارند.

گولوانیزه: لوله آب، کانال های کولر که پوشش گولوانیزه دارند.

آلیاژی: به آهن آلات شامل عناصری مانند منگنز، نیکل، کروم آلیاژی گفته می شود که مانند چرخ دنده، کمک فنر برش خرده، میل لنگ، تسمه فنری سیم بکسل خرد شده است.

بار های ممنوعه: مثل وسایل جنگی، قلم جوش, کمک فنر سالم، ته پاتیل, سیم لاستیک، ته انباری، کپسول گاز در بسته، مخازن آبگرمکن و شوفاژ.

ضایعات آهن چدن: شامل انواع قطعات چدنی و سیلندر ماشین می شود .

سنگین ۱: فلز های فولادی توپر مثل میل گرد، بعضی انواع نبشی ها، لوله ها، تیر آهن، پروفیل ها tف صفحات فولادی ضخیم، پرس خودرو، پرس بدنه.

سنگین ۲: شامل ضایعات اسکلت فلزی، بعضی از قراضه های لوله های آهنی، قراضه های درب و پنجره، شاسی های برش داده شده، ضایعات پروفیل چهر چوب درب های آهنی، چارچوب درب و پنجره های فلزی.

حلب: در درجه بندی ضایعات آهن، قراضه های حلب از قوطی های روغن جامد یا قوطی های نگهدارنده مواد غذایی حاصل می شوند.

سوفاله: دو نوع پوشالی و ناخنی نام برده می شود.

  1. پوشالی: این نوع سوفاله چگالی پایین، هزینه حمل بالایی ,ذوب سخت، ریز بار ( پفکی ) بوده و به صورت فله بار پرس شده عرضه بازار می شود.
  2. ناخنی: این نوع به صورت جدا و در اندازه ۳-۱۰ میلی متر است

قیمت روز ضایعات آهن کیلویی چند است؟

قیمت روز ضایعات آهن کیلویی چند است؟ به طور کلی ، قراضه های آهنی تمایل دارند که در منبع عالی باقی بمانند ، بنابراین نرخ ها تمایل به پایین بودن از بسیاری از فولادهای غیر آهنی دارند. نرخ های فولاد و آلیاژها نسبت روز به روز رو به افزایش است این امر ناشی از عملکرد گسترده بازیافت فلزات آهنی در سراسر جهان در حجم زیاد است.

همانطور که قبلاً اشاره شد ، بازیافت قراضه های آهنی نسبت به تولید و کار سخت ترند. این به طور طبیعی تقاضا را بیشتر می کند. در حالی که نرخ آلومینیوم به دلیل ابتکارات بازیافت معمولاً افزایش و کاهش نمی یابد، موارد دیگری مانند مس و برنج بسته به تقاضای بازار می توانند فقط در مدت زمان یک ماه تغییر چشمگیری کنند.

باید در نظر داشته باشید که قیمت ضایعات آهن در بازار و انبار های ضایعات آن نسبت به قیمت آن در این وب سایت متفاوت می باشد زیرا خرید در سایت بدون واسطه می باشد به همین قیمت پایین تری نیز دارند .در نتیجه برای شما عزیزان راحت تر است که برای اطلاع از قیمت ها نوسانات و قیمت روز ضایعات آهن با این مرکز تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما