فروش عمده شمش آهن صادراتی

امروزه، فروش عمده شمش آهن صادراتی در فروشگاه آنلاین ما با بالاترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها انجام می گیرد و افراد متقاضی می توانند در صورت تمایل به خرید، اقدام به ثبت سفارشات خود کند تا در مدت زمان کمتری به محصول مورد نظر شان دست یابند. این شمش ها به صورت کاملا خالص تهیه شده ‌اند به همین علت می توان به صورت های مختلف و در مشاغل متنوع از آن ها بهره گرفت.

فروش عمده شمش آهن صادراتی

شناخت بهتر شمش آهن خلوص بالا

شناخت بهتر شمش آهن خلوص بالا ما در این مطلب، قصد داریم همه آن چیز هایی که لازم است درباره شمش آهن خلوص بالا بدانید را برایتان بیان کنیم تا به شناخت نسبی در مورد این محصول دست پیدا کنید و آگاهی های لازم را به کسب نمایید؛ پس لطفاً تا انتهای مقاله را به دقت مطالعه فرمایید به امید آنکه برایتان مثمر ثمر واقع گردد.

شمش آهن با خلوص بالا در واقع بعد از استخراج سنگ آهن از معادن مربوطه و حرارت دادن آن در بلوک های مخصوصی به دست می آید تا بعداً بتوان برای اعمال پردازشی و یا ریخته گری از آن ها استفاده نمود و به محصولات جدیدی دست پیدا کرد که از این میان می‌توان به میلگرد، تیرآهن، گندله و… اشاره نمود.

شمش های آهنی که درجه خلوص بالا تری در مقایسه با سایر محصولات مشابه موجود در بازار را دارند اغلب از الوان تیره تری برخوردار هستند و هیچگونه ناهمگونی در ساختار شان به چشم نمی‌خورد؛ در واقع از بافت یکدست و منسجمی برخوردار هستند؛ این امر به خودی خود، بیان کننده کیفیت بالای کالا های مذکور می باشد.

از طرفی دیگر، وزن سنگینی دارند و در محیط اطراف خود خاصیت آهن ربایی و یا مغناطیسی تولید می کنند؛ داشتن این مشخصات تا حد زیادی، بیان کننده خالص بودن آهن و عدم وجود آلیاژ های سنگین در ساختار آن می باشد.

این شمش ها باید به گونه ای نگهداری شوند که در تماس با رطوبت قرار نگیرند تا امکان اکسیده شدن و زنگ زدن آن ها به کمترین حد ممکن خود برسد و بتوان برای امور صادراتی از آن ها استفاده نمود.

قیمت انواع شمش آهن صادراتی

قیمت انواع شمش آهن صادراتی قیمت شمش آهن صادراتی در مقایسه با سایر شمش های موجود در بازار، نسبتاً بالا تر می باشد اما توجه داشته باشید که نمی‌توان نرخ ‌های ثابتی را برای این محصول عنوان کرد زیرا بر اساس نوسانات قیمت در بازار نفت، میزان تولید ضایعات، میزان صادرات سالانه، نحوه فروش و… دستخوش تغییرات زیادی در این زمینه می گردد.

جهت استعلام و آگاهی از جدید ترین و به روزترین نرخ های تعیین شده برای این شمش ها با شماره تلفن هایی که در ابتدای صفحه اصلی مشاهده می فرمایید تماس برقرار نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما