فروش عمده فروسیلیس منگنز مرغوب

بهترین فروآلیاژها انواع فروسیلیس منگنز هستند. آنها با خواص مناسب خود مشخص می شوند، از جمله:

  • مقاومت در برابر خوردگی
  • اثرات گوگرد را خنثی می کند

از فروآلیاژها معمولاً در ساخت فولادها برای افزودن برخی عناصر شیمیایی استفاده می شود که ویژگی های مختلف و مهمی به فولاد آلیاژی یا چدن می دهند. ما این ماده را به صورت عمده به فروش می رسانیم.

فروش عمده فروسیلیس منگنز مرغوب

کیفیت مناسب فروسیلیس منگنز

کیفیت مناسب فروسیلیس منگنز وقتی اکسیداسیون ریخته گری انجام می شود ، اینها با موارد دیگر مخلوط می شوند: منیزیم ، کلسیم ، وانادیوم ، بور ، کبالت ، فسفر ، نیکل ، تیتانیوم. آنها آلیاژهای آهنی با عناصر شیمیایی هستند که عمدتا در صنعت آهن و فولاد (آهن و فولاد) و در صنعت جوشکاری استفاده می شوند. آنها محصولات نیمه فرآوری شده اند که از کاهش شیمیایی مواد معدنی طبیعی با استفاده از انرژی الکتریکی به وجود آمده اند. محصولات اصلی فرو سیلیسیم ، فروکروم کربن بالا ، فرومنگنز کربن بالا ، فرومنگنز کربن متوسط ​​، فرومنگنز کربن بالا 72 و فرو سیلیکون تثبیت شده.

فرو سیلیسیم یک “مسدود کننده گرما” جهانی است که در تولید کربن و فولادهای ضد زنگ استفاده می شود. این افزودنی با سایر آلیاژهای آهن در فرآیند اکسیداسیون فولاد و همچنین در تولید خود سیلیکون استفاده می شود. این ماده همچنین در تولید چدن استفاده می شود ، زیرا سیلیکون می تواند نمودارسازی را تسریع کند. فرو سیلیسیم در فرآیند تولید جایگزین نیاز به فرو منگنز ، چدن مخصوص و سیلیسیدهای کلسیم می شود.

فروسیلیسیم آلیاژی است که از 73٪ سیلیسیم و 24٪ آهن تشکیل شده است. کاربرد اصلی آن در تیمار پایه آهن است.

فروسیلیسیم به عنوان اکسید کننده استفاده می شود و همچنین برای اهداف آلیاژی در تولید فولاد استفاده می شود. از ماده معدنی کوارتز به دلیل داشتن آلومینیوم بالا به عنوان ماده آلیاژی برای ساخت این آلیاژ استفاده می شود. تشکیل آنها از طریق فرآیند الک ، که شامل تمیز کردن پودرها است ، آغاز می شود. بعداً آنها بر اساس دانه سنجی طبقه بندی می شوند که ضخامت دانه و ظرافت آن را تعیین می کند. سپس این مواد در کوره ای قرار می گیرند که ذغال سنگ با اکسیدهای فلزی واکنش داده و مونوکسیدکربن و سیلیکات آهن تشکیل می دهد. به این ترتیب فلزات پایه کاهش می یابد.

سرانجام ، فرو سیلیسیم حذف می شود تا منیزیم و سایر مواد افزودنی اضافه شود. مرحله ریخته گری برای بدست آوردن شمش تکرار می شود که خرد می شود. 

فرو منگنز کیفیت فولاد را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد. این ماده به عنوان یک اکسید کننده ، گوگردزدایی و گاززدایی برای فولاد برای از بین بردن نیتروژن و سایر عناصر مضر موجود در آهن در ذوب اول و بهبود خصوصیات مکانیکی ، سختی پذیری و مقاومت در برابر سایش فولادهای خاص استفاده می شود. فرو منگنز یک آلیاژ فرو است که از طریق کاهش کاربوترمی مواد معدنی بر اساس اکسیدهای منگنز بدست می آید. فرو منگنز با توجه به محتوای کربن در دسته های اساسی زیر طبقه بندی می شود: استاندارد یا کاربراته ، کربن متوسط ​​، کربن نیترید متوسط ​​و تصفیه شده.

واردات بهترین فروسیلیس منگنز

واردات بهترین فروسیلیس منگنز مجموعه ما وارد کننده بهترین فرو سیلیس منگنز به کشور ایران می باشد. واردات فروسیلیس منگنز از بهترین تولید کننده ها جهان صورت می پذیرد و با قیمت استثنایی و شرایط ویژه در اختیار ایرانیان عزیز قرار دارد. جهت ثبت سفارش بهترین فرو سیلیس منگنز با ما تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما