فروش عمده گندله سنگ آهن در سراسر کشور

گندله های سنگ آهن با قیمت های مختلفی به فروش می روند. اما اگر مشتری ها قصد داشته باشند که این گندله ها را با قیمت های ارزان خریداری نمایند می توانند به صورت عمده اقدام به انجام این کار نمایند. فروش عمده گندله سنگ آهن در سراسر کشور باعث می شود که خریدارها این محصول های پرکاربرد در صنایع مختلف را بتوانند به طور با صرفه تهیه نمایند. فروش گندله سنگ آهن به طریق عمده از سوی این مرکز به مشتری ها کمک می کند که محصول های مورد نیاز خودشان را در حجم بالا خریداری کنند. 

فروش عمده گندله سنگ آهن در سراسر کشور

آشنایی با گندله سنگ آهن و گندله سازی

آشنایی با گندله سنگ آهن و گندله سازی در صورتی که در صنعت فولاد سازی مشغول به کار هستید لازم است که آشنایی با گندله سنگ آهن و گندله سازی داشته باشید تا بتوانید در کار خود به طور حرفه ای عمل نمایید. 

به طور کلی گندله به معنی گلوله های سفتی است که از نرمه های سنگ آهن تولید می گردد. این گلوله ها در ابتدا نرم هستند و به مروز سفت و سخت می شوند. 

سپس در تولید فولاد مورد استفاده قرار می گیرند. گندله سازی با استفاده از لوازمی مانند استوانه های دوار و دیسک و مخزن گندله ساز انجام می شود. 

گندله ها که به آهن های اسنفنجی نیز معروف می باشند قبل از این که تبدیل به آهن و فولاد شوند به کنسانتره تبدیل می گردند. در تهیه این محصول ها از برخی از مواد افزودنی نیز استفاده می شود. 

زمانی که گلوله های سنگ آهن هنورز نرم هستند در مخزن های کوره ای قرار می گیرند و آماده پخت می شوند. 

در حقیقت گندله ماده اولیه ای است که برای تهیه آهن خام به کار گرفته می شود که هنوز نرمی خود را دارا می باشد و در حین فرآیند پخت و تولید تبدیل به آهن می گردد. 

در هنگام تولید این نوع از محصول ها باید از آهن هایی استفاده شود که عیار آنها حدود 70 درصد می باشد. زیرا با استفاده از این آهن های خام بهترین و با کیفیت ترین نوع گندله ها به دست می آیند. 

زمانی که کارکنان صنعت فولاد اطلاعات شان را در مورد گندله آهن بالا برند قطعا می توانند در صنعت های مربوط به شغل و حرفه خود به خوبی مشغول به فعالیت شوند و از این محصول های پر مصرف استفاده نمایند و به تولید محصول های فولادی اقدام کنند. 

گندله سازی اولین چیزی است که افرادی که در صنایع کار می کنند باید از آن مطلع باشند و این روند را فرا گیرند تا بهترین نوع این محصول ها را تولید نمایند و به بخش های مختلف صنعتی ارسال کنند. 

همه چیز در مورد گندله در صنایع فولادسازی

در این بخش قصد داریم که به ذکر همه چیز در مورد گندله در صنایع فولادسازی اقدام نماییم. از این رو باید بیان نماییم که: 

  • این گندله ها که دارای اشکال کروی می باشند یکی از ارکان اساسی فولادسازی به شمار می روند که از ندمه های کانسگ به دست می آیند. 
  • این محصول ها دارای اندازه های استاندارد در حدود 45 میکرون می باشند. 
  • این محصولات ابتدا قبل از شروع هر کاری دانه بندی می شوند. به این معنی که دارنه های ریز از دانه های درشت جدا می شوند. از این طریق می توانند در تهیه فولاد به روش بسیار عالی به کار گرفته شوند. تمام سنگ آهن های مصرفی باید آسیاب شوند و تبدیل به دانه های ریز گردند تا قابل استفاده در تهیه گندله گردند. 
  • در صنعت فولاد گندله های احیا شده در تهیه محصول های آهنین مورد استفاده قرار گرفته می شوند. زیرا گندله های خام در این روند کاربردی ندارند و همان طوری که در بخش قبل ذکر شد باید ابتدا پخته شوند. 

طبیعی است که تمام کسانی که در این صنعت فعالیت دارند تخصص کافی را در این زمینه به دست آورده اند. زیرا باید تمام دستگاه های تولید گندله و همین طور روش های تولید این محصول را بدانند تا بتوانند در تهیه این محصولات موفق شوند. 

یکی از افزودنی هایی که در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد سنگ آهک است که باید با سنگ های آهن زیر دانه مخلوط شود و در نهایت به گندله تبدیل گردد. 

اندازه های تمام محصولاتی که تولید می شوند باید یکسان باشند تا بهره وری از آنها آسان تر انجام شود. از این رو دستگاه های گندله ساز با دقت زیادی این کار را انجام می دهند و این محصول ها را در سایزهای برابر تهیه می کنند. 

تولید گندله سنگ آهن با استفاده از دستگاه های مجهز انجام می پذیر و سپس این گندله های آهن در فولادسازی به صورت مرغوبی به کار می روند. 

بزرگترین مجموعه تولید گندله سنگ آهن در ایران

بزرگترین مجموعه تولید گندله سنگ آهن در ایرانبزرگترین مجموعه تولید گندله سنگ آهن در ایران اقدام به تولید این محصول ها با کیفیت های عالی و مرغوب می نماید. این تولید کننده پس از این که گندله سنگ آهن مرغوب را تهیه می نماید آن را به صنعت های مختلف ارسال می نماید. 

شایان ذکر است که تولیدات این کارخانه هم در داخل ایران و هم در کشورهای همسایه خریدارهای زیادی دارند. از آن جایی که این مجموعه تولیدی در کل خاورمیانه معروف است و مشتری های زیادی هم دارد همه روزه میزان زیادی از این گندله ها را به بازار داخل ایران و همین طور به بازار بین المللی وارد می کند. 

حجم فروش این مجموعه بزرگ صنعتی بسیار بالا می باشد و دلیل این امر هم در این است که نمونه های بسیار مطلوبی از گندله ها را در اندازه های استاندارد تهیه می نماید. 

کارخانه های تولید کننده فولاد تولیدات این مجموعه را خریداری می نمایند تا با استفاده از این گندله ها بتوانند محصول های بسیار منحصر به فردی را به بازار وارد نمایند. 

تمام افرادی که در این واحد تولیدی بزرگ و معتبر کار می کنند در این عرصه متخصص هستند و با نظارت آنها است که این مجموعه می تواند بهترین گندله سنگ آهن را تولید نماید. 

این مجموعه معتبر سنگ های آهنی که از معادن برتر استخراج می شوند را برای تولید گندله های با کیفیت خودش به کار می گیرد. زیرا زمانی که سنگ آهن مرغوب باشد بالطبع محصول های نهایی نیز مرغوب و بی نظیر خواهند بود. 

بهترین گندله سنگ آهن با قیمت ارزان

این مرکز به ارائه بهرین گندله سنگ آهن با قیمت ارزان به مشتری های خودش اقدام می نماید. بدیهی است که هر چه قدر نوع کیفی این گندله ها بالاتر باشد همه روزه به میزان زیادی به فروش می رود.

لازم به ذکر است که تمام نمونه هایی که از سوی این مرکز در دسترس خریدارها قرار می گیرند بسیار مطلوب هستند و مشتری ها می توانند این محصولات را با قیمت های بسیار مناسب خریداری نمایند. 

این محصول هایی که از طریق این مرکز فروش در اختیار خریدارها گذاشته می شود توسط بهترین و معتبرترین کارخانه تولید کننده، تهیه شدن اند و سپس به مشتری ها عرضه می گردند. 

مرکز تولید کننده علاوه بر این که به قیمت این گندله ها اهمیت می دهد و همیشه به دنبال این است که این نمونه ها را با نرخ های استثنایی به دست افراد خریدار برساند به نوع کیفی این محصولات نیز توجه زیادی می نماید و به این ترتیب بهترین نمونه از این کالاها را به خریدارها عرضه می دارد. 

البته باید بگوییم که برای خرید گندله سنگ آهن ارزان روش خرید به صورت مستقیم نیز به خوبی کارساز می باشد. زیرا مشتری ها از این طریق می توانند خرید با صرفه ای را داشته باشند. 

این مرکز فروش خود را به طریق مستقیم نیز انجام می دهد و این گندله های مرغوب را بدون حضور هیچ واسطه ای در دسترس مشتری ها می گذارد. 

به این صورت است که خریدارها می توانند گندله های مورد نیاز خود را با نازلترین قیمت ها بخرند. 

کاربرد گندله سنگ آهن در صنایع مختلف

کاربرد گندله سنگ آهن در صنایع مختلفکاربرد گندله سنگ آهن در صنایع مختلف چیست؟ 

به دلیل استحکام بسیار بالایی که این محصول دارا می باشد در بیشتر کارخانه های معتبر و بزرگ تولیدی به کار گرفته می شود. برخی از این صنعت ها که از گندله استفاده می نمایند به قرار زیر می باشند: 

  • ساختمان سازی 
  • راه سازی 
  • پل سازی 
  • خودرو سازی 
  • کارخانه های ذوب آهن 
  • کارخانه های تولید لوازم خانگی 

از آن جا که صنایع نام برده شده منابع عمده مصرف فولاد هستند و در تولید فولاد هم از گندله سنگ آهن استفاده می شود متوجه خواهیم شد که از این محصول در اکثر صنعت ها استفاده می شود. 

این محصول در تهیه بتن و در تولید سیمان نیز کاربرد دارد. 

بیشتر کارکنان کارخانه ها و صنایع بزرگ با گندله سر و کار دارد و به نحوی از آن استفاده می کنند تا بتوانند به محصول های تولیدی کارخانه های مختلف استحکام و مقاومت زیادی ببخشند. 

آهن محصولی است که ذخیره فلزی آن به 95 درصد می رسد. از این رو جهت در بین تمام فلزات موجود در سراسر دنیا مصارف بیشتر در صنعت های گوناگون دارد. 

باید بدانید که 98 درصد از سنگ هایی آهن که در کل دنیا استخراج می شوند در تهیه فولاد مصرف می شوند و دو درصد دیگر از این محصول ها در سایر صنایع استفاده می شوند. 

دلیل استفاده زیاد از گندله سنگ آهن این است که کسانی که در کارخانه های مختلف فعال هستند قصد دارند که محصول های خود را به گونه ای تولید نمایند که در برابر ضربه های محکم با دوام باشند و در مقابل حرارت مقاوم باشند. به همین خاطر از این گندله ها در خط تولید خود استفاده می نمایند. 

مهمترین شاخصه های گندله سنگ آهن مرغوب

از جمله مهمترین شاخصه های گندله سنگ آهن مرغوب عبارت هستند از این که: 

  • به شکل گلوله های سخت به چشم بخورد و به طور کامل احیا شده است. 
  • حاوی مواد افزودنی مانند هیدرواکسید سدیم، آهک، بنتونیت، ترکیب چسب آلی و معدنی باشد تا بتواند کارایی بسیار عالی داشته باشد. 
  • دارای عیار بسیار خوبی باشد و در برابر ضربه مقاوم باشد. 
  • از نظر شیمیایی به گونه ای تولید شده باشد که در برابر فشار و سایش مقاومت زیادی داشته باشند و به راحتی خرد و شکسته نشوند. 
  • تخلخل خوبی داشته باشد. بهترین میزان تخلخل برای گندله ها بین 20 تا 30 درصد می باشد. 
  • آزمایش سقوط آزاد و همین طور تست حرارتی بر روی این محصول ها انجام شده باشد. زیرا بهترین و مرغوب ترین نوع گندله ها آن دسته از محصولاتی هستند که در برابر حرارت و سقوط دوام زیادی دارا باشند. 

طبیعتا زمانی که قصد تهیه این محصول ها را دارید باید به مشخصه های مربوط به این کالاها از جمله مشخصات فیزیکی و شیمیایی آنها پی برید تا به این طریق بتوانید این نمونه ها را به خوبی مورد آزمایش قرار دهید و بهترین نوع این نمونه ها را بخرید و در شغل و حرفه خود به کار برید. 

درست است که انواع مختلفی از این محصول ها وجود دارند که از نظر ابعاد و همین طور وزن می توانند با یکدیگر تفاوت داشته باشند. اما از نظر استحکام و دوام قطعا تمام این نمونه ها باید عالی و منصر به فرد باشند تا در شرایط سخت کارایی های بسیار خوبی را دارا باشند. 

پس اگر شما هم در صنایعی کار می کنید که نیاز دارید که نمونه های مرغوبی از این گندله ها را تهیه نمایید در هنگام خرید به خصوصیت های این محصول ها دقت کنید و با کیفیت ترین نوع این محصولات را بخرید. 

انواع گندله سنگ آهن در بازار

انواع گندله سنگ آهن در بازارگندله ها با نمونه های مختلفی در بازار به چشم می خورند. یک نمونه از این محصول ها به صورت خام به مردم عرضه می گردد. 

در تولید این گندله ها آب به طور یکنواخت حذف می گردد و سپس این محصول ها تولید می گردند. 

نمونه دیگری از این کالاهاف گندله های اکسیدی می باشند که در طی عملکرد اکسیداسیون تهیه می شوند و در صنعت های مختلفی کاربردهای بسیار وسیعی دارند. 

اگر به دنبال خرید نمونه های مختلفی از این محصولات هستید بدانید که می توانید نوع مد نظر خودتان را با مرغوبیت هر چه تمام تر به گونه ای خریداری نمایید که بتوانید از آنها استفاده های بهینه ای را به عمل آورید. 

تمام گندله هایی که در بازار در معرض فروش قرار می گیرند بسیار عالی و منحصر به فرد هستند. درست است که شاید شما با محصول های درجه سه و دو نیز برخورد نمایید اما برای این که بتوانید محصول های درجه یک را تهیه نمایید باید ابتدا این نمونه ها را به خوبی مورد بررسی قرار دهید و در نتیجه اقدام به خرید گندله های عالی و فوق العاده کنید. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما