فروش عمده گندله سنگ آهن

سنگ معدن آهن پس از استخراج باید ابتدا تبدیل به کنسانتره آهن و سپس گندله شود تا بتوان با روش های احیای مستقیم و یا کوره های بلند آن را تبدیل به فولاد نمود. گندله در واقع گلوله های کوچکی هستند که به صورت خام  یا پخته شده به کارخانه های ذوب آهن عرضه می شوند و از درجه خلوص  متفاوتی برخوردارند. فروش عمده گندله سنگ آهن توسط عرضه کننده این محصول در بازار انجام شود و می‌تواند بخشی از نیاز کارخانه های تولید فولاد و آهن را تامین نماید.

فروش عمده گندله سنگ آهن

موارد مصرف گندله آهن چیست؟

موارد مصرف گندله آهن چیست؟ طی فرآیند تولید گندله که در کارخانه گندله سازی صورت می گیرد ذرات و نرمه های سنگ آهن که قبلا به صورت کنسانتره درآمده اند به توده های سخت و بسیار متراکم تبدیل می شوند.

گندله در واقع ماده اولیه مورد نیاز برای تولید آهن خام در انواع کوره بلند یا به روش احیاء مستقیم است. همچنین تبدیل سنگ آهن به گندله فرآیند حمل و نقل آن را نیز آسان تر می کند.

از موارد کاربرد گندله سنگ آهن می ‌توان به ایجاد تنوع در انواع محصولات آهن و فولاد و آلیاژهای آن اشاره کرد زیرا در فرآیند تولید گندله می ‌توان انواع ترکیبات مختلف مانند هیدروکسید کلسیم را به آن اضافه کرده و بنابراین خواص مختلفی را برای گندله ایجاد نمود که می ‌تواند در نوع محصول نهایی و ویژگی های آن تولیدی بسیار تاثیرگذار باشد.

تخلخل موجود در گندله و سایز ریز این محصول که سطح تماس بیشتری برای آن ایجاد می کند  باعث می شود که فرآیند ذوب در کوره با سرعت بیشتر و صرف میزان انرژی مصرفی کمتری انجام شود.

کاربرد دیگر این محصول صادرات می باشد به این ترتیب که با تبدیل سنگ آهن به گندله هم می توان مقادیر بیشتری از آن را صادر کرد و هم این که ارزش افزوده بیشتری از آن به دست آورد و تا حدودی از خام فروشی این سنگ آهن کاست.

قیمت روز گندله سنگ آهن عمده

قیمت روز گندله سنگ آهن عمده قیمت روز گندله سنگ آهن عمده تحت تاثیر میزان تخلخل، خلوص و اندازه دانه های آن می ‌باشد به گونه ای که با افزایش تخلخل و خلوص گندله و در کنار آن کوچک تر بودن اندازه  این محصول قیمت آن افزایش می یابد.

با افزایش صادرات این محصول در سال های اخیر به دلیل تامین نیاز به ارز کشور، عرضه داخلی آن به شدت کاهش یافته و به همین جهت قیمت گندله افزایش قابل توجهی داشته است.

برای خرید گندله و اطلاع از قیمت روز این محصول لازم است با فروشنده آن تماس برقرار کنید و همه اطلاعات مورد نیاز خود را به سهولت دریافت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما