فروش مستقیم تیرآهن باریک سبک

یکی از کاربردی ترین و مهمترین محصولات فولادی که برای مقاصد مختلف در سراسر جهان تولید می شود تابش است که اغلب در ساخت سایتها و ساختمانهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. بسته به ضخامت ، اندازه ، طول و حجم ، تیر های مختلفی وجود دارد که مفید ترین آنها تیرآهن باریک سبک است. همانطور که از نامش پیداست ، نازک تر و ضخیم تر از اشعه های دیگر است. تیرآهن باریک سبک کوچک دارای ویژگی های زیادی هستند که آنها را از سایر محصولات مشابه متمایز می کند.

فروش مستقیم تیرآهن باریک سبک

از خصوصیات تیرآهن باریک چه می دانید؟

از خصوصیات تیرآهن باریک چه می دانید؟ تیرآهن باریک دارای استحکام بالایی است و می توان از آن در مکان های مرتفع استفاده کرد و تیر سریع نصب می شود و در زمان صرفه جویی می شود. البته پس از اتمام پروژه می توانید چندین قسمت را متصل یا توسعه داده و اضافه کنید. اگر از بالا به انتهای تیرآهن باریک نگاه کنیم ، ضخامت بال های آن در ابتدا و انتهای آن دقیقاً یکسان است که در نقشه های کشیده شده توسط مهندسین ایرانی به دلیل رعایت استانداردها و مشتریان ، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

اکثر ریل های تولید شده مطابق با استانداردهای INP در روسیه ، چین و سایر کشورها تولید می شوند. یکی از ویژگی های آن این است که بالها ابتدا نازک و سپس به تدریج ضخیم تر می شوند. ظاهر بالها کاملاً برای ایجاد حس تناسب در افراد است تیر های INP به طور گسترده ای در برج ها ، سدها ، اسکله ها ، پل ها ، ساختمان ها و سایر صنایع مشابه مورد استفاده قرار می گیرد. تیرآهن باریک دارای ظاهر با کیفیت بالا و مواد مناسب هستند.

پخش انواع تیرآهن باریک سبک

پخش انواع تیرآهن باریک سبک امروزه تیرآهن باریک سبک در سراسر کشور به روش های مختلف پخش می شوند. این سایت یکی از معتبرترین ، با کیفیت ترین و مناسب ترین مراکز پخش تیرآهن باریک سبک در ایران است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و ارسال محصولات ، لطفاً با یک متخصص فروش تماس بگیرید.

مزیت خرید غیابی این است که می تواند خرید را تسریع و تسهیل کرده و محصولات را در زمان مورد توافق به آدرس مورد نظر برساند ، از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری کرده و هزینه های اضافی سفر ، خدمات و پاسخگویی را کاهش دهد. به راحتی می توانید قبل از خرید با شرکت های تولیدی معتبر مشورت و آشنا شوید و سپس … متوجه خواهید شد که اکثر مشتریان خرید به صورت انلاین و مستقیم را ترجیح می دهند زیرا شرایط ساده و راحت است.

امروزه بازار خرید و فروش انواع تیرآهن باریک سبک به دلیل گستردگی استفاده و کیفیت بالا از محبوبیت بالایی برخوردار است و متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور وجود دارد. بسیاری از مشتریان محصول را به صورت عمده با مناسب ترین قیمت خریداری می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما