فروش نرمه آهن اسفنجی میانه

فروش نرمه آهن اسفنجی برای تولید بریکت نرمه آهن اسفنجی توسط کارخانه های میانه، نی ریز، سبزوار و … انجام می گیرد. جهت بازگشت نرمه آهن اسفنجی که در حین سرند آهن اسفنجی از محصول جدا می شود، آن را تبدیل به بریکت می کنند. این فرآیند باعث می شود تا حد امکان از اتلاف مواد اولیه خام آهن جلوگیری شود.

فروش نرمه آهن اسفنجی با چه هدفی انجام می گیرد؟

دانه های ریز و پودری قابلیت استفاده در کوره ذوب را ندارند. به همین دلیل در فرآیند تولید آهن اسفنجی در مراحل پایانی، فرآیند سرند بر روی محصول انجام می گیرد تا نرمه موجود در محصول از فرآورده اصلی اهن اسفنجی جدا گردد. شاید به نظر آید که نرمه جدا شده قابلی هیچگونه استفاده ای را ندارد و یه ماده اتلافی است. ولی اینگونه نیست. خوشبختانه این محصول در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل فروش نرمه آهن اسفنجی رونق یافته است.

فروش نرمه آهن اسفنجی برای تولید بریکت نرمه آهن اسفنجی یکی از مهمترین اهداف فروش نرمه آهن اسفنجی، استفاده از آن برای تولید بریکت آهن اسفنجی است. با ورود تکنولوژی بریکت زنی به حوزه آهن، خوشبختانه این امکان فراهم شده است که نرمه آهن اسفنجی مجددا به خط ذوب و تولید فولاد بازگردد.

هم اکنون نرمه آهن اسفنجی از کارخانه های تولید آهن اسفنجی به واحد های بریکت زنی منتقل می شود. و پس از تبدیل به بریکت آهن اسفنجی در واحد های ذوب و فولادسازی مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده ی زیاد و به صرفهٔ این نرمه آهن های اسفنجی در کارخانجات فولاد سازی باعث شده است که این محصول به تمام کشور ها ی همسایه که خواستار نرمه آهن ها هستند صادر شود.فروش نرمه آهن اسفنجی نقش به سزایی در رونق صادرات ایران شده است و افزایش صادرات ایران به کشور های خارجی دیگر باعث رفاه و افزایش درآمد کارگران بومی در ابن کارخانجات شده و تاثیر بسزایی در پیشرفت و موفقیت جامعه دارد.

فروش نرمه آهن اسفنجی میانه

نرمه آهن اسفنجی را بیشتر بشناسید

نرمه آهن اسفنجی را بیشتر بشناسید نرمه آهن اسفنجی از سنگ آهنی به وجود می آید که به طور مستقیم زندهمی شود آهن اسفنجی بعد از اینکه در فولاد سازی احیا و ذوب می شود در عملیاتی به نام ریخته گری به شکل محصولاتی که مد نظر است در می آید.کارخانه آهن اسفنجی میانه این نرمه آهن ها را به صورتی تولید می‌کند که شکل ظاهری آنها شبیه اسفنج می باشد به همین خاطر به آنها نرمه آهن اسفنجی می گویند.

یکی از ویژگی های این نرمه آهن ها این است که به دلیل افزایش قیمت آهن و مشکلاتی که محیط زیست دارد و کاهش روزانه ضایعات آن از نرمه إهن اسفنجی بیشتر استفاده می شود و کاربرد فراوانی دارد.این روزها که مردم و تولید کنندگان به دنبال کاری هستند که از نظر هزینه برایشان به صرفه باشد به این نرمه آهن ها که حدود کمی از فولاد دنیا را تشکیل می دهد روی آورده اند.در ایران بخاطر اینکه تولید این محصول راحت تر و ارزان تر است به آن بیش تر توجه می شود و میزان عرضه آن بالاتر است.

از نرمه آهن اسفنجی چه استفاده ای می شود؟

از نرمه آهن اسفنجی چه استفاده ای می شود؟ از این نرمه های با ارزش و کم هزینه و به صرفه در کوره هایی مثل کوره القائیاستفاده می شود و با استفاده ی آنها دیگر نیمی از کاربرد قراضه ها کم شده است ولی کسانی که قصد به کار بردن آنها را دارند باید از دانش و حرفه و تجربه بالایی برخوردار باشند تا بتوانند درست و به جا از آنها استفاده کنند که باعث سود و درآمد زیاد شود.در همهٔ کشورها و به خصوص ایران این نرمه های اسفنجی رادر فولاد سازی به کار می برند و از آنها درآمد زیادی کسب می کنند زیرا این نرمه ها هزینه ی کمتری را شامل می‌شود.

از زمان های دور که حتی احساس نمی کردند که قراضه ی آهن رو به کاهش است کشورهای دیگر مثل هند و چین استفاده از نرمه های آهن اسفنجی را کشف کردند و کاربرد آن را در فولاد ساری هم کشف کردند.نرمه های آهن جایگزین خیلی مناسب و خوبی برای ضایعات آهن است که می‌توان در کارهای فولاد سازی به طور مستقیم درصد بالایی از آنها را به کار گرفت و در هزینه ها صرفه جویی تاثیر گذاری و بسیاری انجام داد.

معرفی کارخانه آهن اسفنجی میانه

معرفی کارخانه آهن اسفنجی میانه کارخانه آهن اسفنجی میانه با تکنولوژی پیشرفته ایرانی در استان آذربایجانشرقی افتتاح شد و شروع به کار کرد پرده برداری از این کارخانه باهزینه چند میلیون دلاری باعث شد که افراد زیادی به طور مستقیم وغیر مستقیم صاحب شغل شدند و درآمد خوبی کسب کرده اند.شرکت های داخلی زیادی در برپا کردن این کارخانه نقش داشتند و کارخانه آهن اسفنجی میانه با تولید آهنی با خالصی بالا زحماتی که این شرکت ها برای برپا کردن ای کارخانه انجام داده اند را جبران کرده است.این کارخانه کمک زیادی می کند تا فولاد سازی در ایران که چندین سال بود دچار مشکلات فراوانی بوده است این روزها از مشکلاتش کم شود و رو به سوی موفقیت و پیشرفت قدم بردارد و این از اهداف اصلی کشور می باشد.

تمامی موادی که این کارخانه لازم دارد از مواد داخلی استفاده می‌شود و همین امر باعث رونق اقتصادی شده و از اینکه هزینه ای به خارج از کشور فرستاده شود جلوگیری می کند و همین امر اقتصاد کشور را بهبود می بخشد و مردم ایران را که شغلی نداشتند صاحب شغل می کند چرا که همه ی کار گران افراد بومی کشور هستند.کارخانه آهن میانه با هدف تامین فولاد لازم کارخانجات فولاد در ایران تاسیس شد و فعالیت روزانه کارگران بومی کشور باعث شده است که این کارخانه بتواند نیاز های کشور به فولاد را به طور کامل تامین کند.فعالان در این کارخانه سعی دارند که در سال‌های بعد میزان تولید خود را به مقدار زیادی افزایش دهند و کیفیت محصول خود را همچنان بالا نگه دارند و فولاد مورد نیاز همه‌ی کشورهای همسایه را تامین کنند.این کارخانه با استفاده از تجهیزات و وسایلی با کیفیت بالا و تلاش بی وقفه کارگران توانسته محصول بامرغوبیت زیاد به کارخانجات فولاد تحویل دهد و رضایت آنها را در داخل و خارج از کشور به دست بیاورد .

قیمت روز نرمه آهن اسفنجی

قیمت روز نرمه آهن اسفنجی قیمت نرمه آهن اسفنجی در داخل کشور نسبت به قراضه های آهن برایتولید کنندگان فولاد بسیار به صرفه است و آنها می توانند با استفاده از این نرمه آهن ها تولیدات خود را با کیفیت بالا و هزینه کم افزایش دهند.همهٔ تولید کنندگان در داخل کشور برای قیمت به صرفهٔ که این نرمه آهن های اسفنجی دارند از آنها استفاده می کنند و روزانه درآمد کسب شده خود را افزایش می دهند و توانسته اند با این کار به اقتصاد کشور هم رونق بسیاری ببخشند.کم هزینه بودن این نرمه آهن ها باعث شده است که تولید کند گان کارگران زیادی را صاحب شغل کنند و این خود نقش به سزایی در اقتصاد مردم کشور دارد و هرچه مردم یک کشور پیشرفت کنند و موفق باشند آن کشور سربلند تر است.

قیمت روز نرمه آهن اسفنجی نسبت به کاربرد هایش بسیار ناچیز و به صرفه آیت و این خود دلیلی بزرگ برای استفاده زیاد تولید کنندگان کارخانجات فولاد در کشور است و این کم هزینه بودن این محصول باعث افزایش صادرات به خارج از کشور شده است.کیفیت و مرغوبیت بالا وقیمت پایین نرمه آهن اسفنجی تضاد بسیار خوبی به وجود آورده است و تضاد در جمله باعث رونق اقتصادی ایران و بسیاری از کشورهای همسایه و تولید کننده فولاد شده است.امروزه نرمه آهن های اسفنجی در بسیاری کارخانجات فولاد سازی استفاده می شود و بخاطر هزینه به صرفه ایی که دارد روز به روز کاربرد آن در کارخانجات و تولیدات بیش تر شده است.فروش نرمه آهن اسفنجی این روزها پیشرفت چشمگیری داشته و کیفیت آن هم مانند صادراتش روز به روز در حال پیشرفت است و این هدف اصلی تولید کنندگان ایرانی می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما