فروش نرمه آهن اسفنجی

خرید و فروش نرمه آهن اسفنجی که تحت عنوان آهن اسفنجی زیر سرندی نیز معروف است، به عنوان ماده اولیه تولید بریکت و یا جه استفاده در تولید لنت خودرو و … در بازار انجام می گیرد

در حین فرآیند سرند نرمه آهن اسفنجی محصول باقیمانده زیر سرند که دارای سایز زیر 6 میلی منر است، تحت عنوان نرمه آهن اسفنجی مورد استفاده صنایع مختلف قرار می گیرد. استفاده از نرمه آهن اسفنجی در تولید بریکت متداول است. بریکت محصولی است که به سه صورت می تواند تولید شود:

  1. بریکت نرمه آهن اسفنجی
  2. بریکت گرم آهن اسفنجی
  3. بریکت سرد آهن اسفنجی

همانطور که می بینید یکی از شیوه های متداول تولید بریکت، استفاده از نرمه آهن اسفنجی برای تولید است. کارخانه های تولید آهن اسفنجی، محصول زیر سرندی را به کارخانه های تولید بریکت نرمه آهن اسفنجی تحویل می دهند.

از دیگر کاربردهای نرمه آهن اسفنجی می توانیم به استفاده آن در تولید لنت خودرو اشاره کنیم.

مرکز فروش نرمه آهن اسفنجی استفاده از نرمه آهن اسفنجی برای هر کاربردی در گام اول مستلزم آن است که در آزمایشگاه مورد بررسی قرار گیرد. بعد از مشخص نمودن ترکیب و آنالیز دقیق آن، می توان در مورد کاربرد آن تصمیم گیری نمود. این مرکز آماده عرضه انبوه نرمه آهن اسفنجی و تهاتر آن با دیگر محصولات آهنی نظیر بریکت است. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و آنالیز و موجودی روز محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید. ما آماده مزایده محصولات نرمه آهن اسفنجی، آهن اسفنجی، گندله، نرمه گندله و آهن اسفنجی و بریکت جهت فروش این محصولات هستیم.

فروش نرمه آهن اسفنجی با کبفیت عالی و به صورت مستقیم انجام می گیرد که در این صورت مصرف کنندگان می توانند محصولات را با قیمت ارزان و به صرفه تهیه کنند، اما عرضه این محصول به صورت اینترنتی و مستقیم بسیار مناسب می باشد زیرا مشتریان می توانند به آسانی کیفیت و قیمت محصولات را مقایسه نمایند و بهترین عرضه کنندگان را برای خرید آسان و به صرفه این محصول انتخاب کنند و همچنین با سفارش این محصول در وقت و هزینه های اضافی صرفه جویی نمایند.

فروش نرمه آهن اسفنجی

مصارف آهن اسفنجی را بشناسید

مصارف آهن اسفنجی را بشناسید آهن اسفنجی محصولی است که به طور مستقیم از پودر سنگ آهن به دست می آید و این محصول در تولید فولاد و آهن خام مصرف می شود، این محصول به جای ضایعات آهن مورد استفاده قرار می گیرد که سبب صرفه جویی در هزینه تولید فولاد می شود

این محصول به شکل دیگری نیز مصرف می شود و در حقیقت به جای آهن قراضه و به عنوان خنک کننده در کوره ها و واحد های اکسیژنی مورد استفاده قرار می گیرد، همچنین اهن اسفنجی را در تولید بریکت مصرف می نمایند که زنگ زدگی ان کمتر است.

در واقع آهن اسفنجی برای تولید بریکت فشرده و تغلیظ می شود که با این روش تخلخل ان کاهش می یابد و همچنین احتما زنگ زدگی آن نیز کاهش می یابد و از این رو برای انبار کردن مناسب تر است زیرا برای مدت طولانی تری می توان آن را نگهداری نمود.

مصرف آهن اسفنجی به عنوان ماده اولیه به سبب قیمت بسیار مناسبی که دارد باعث کاهش هزینه تولید محصولات می شود و هر چند مصرف اصلی این محصول در تولید فولاد و آهن خام می باشد اما در موارد مختلف دیگری نیز به میزان کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و از عملکرد مطلوبی برخوردار می باشد.

از آهن اسفنجی نرمه بیشتر بدانید

از آهن اسفنجی نرمه بیشتر بدانید آهن اسفنجی نرمه در صنایع تبدیلی مورد استفاده قرار می گیرد و در شهر های مختلفی از کشورمان تولید می شود که دارای معدن سنگ آهن هستند و در این شهر های کارخانجاتی دایر شده است که سنگ معدن را به آهن اسفنجی تولید می کنند.

آهن اسفنجی در کارخانه های تولید فولاد مصرف می شود و این محصول به فولاد تبدیل نی شود که برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد، این محصول در کارخانه های ریخته گری به جای آهن قراضه مصرف می شود و از انجایی که به فراوانی تولید می شود نسبت به آهن قراضه ارزان تر می باشد و از عملکرد بسیار خوبی برخوردار می باشد.

این محصول از پودر قهوه ای رنگی له دست می اید که در فرایند استخراج سنگ آهن تولید می شود و در برخورد با هوا خیلی زود اکسید می شود و این محصول توسط تولید کنندگان به آهن اسفنجی تبدیل می شود که به صورت توخالی می باشد.

این محصول در تولید پلاستیک، کانتینر و شیشه مورد استفاده قرار می گیرد اما بیشترین مصرف این محصول در تولید فولاد به کار می رود، معادن سنگ بسیاری در مناطق مختلف کشور وجود دارد و از این رو حجم بالایی از پودر سنگ آهن تولید می شود که کاربرد آن در تولید آهپ اسفنجی بسیار مناسب و به صرفه می باشد.

عوامل موثر بر نرخ نرمه آهن اسفنجی

عوامل موثر بر نرخ نرمه آهن اسفنجی عوامل متعددی بر نرخ نرمه آهن اسفنجی تاثیر دارند و از جمله آنها تغییر نرخ ارز است که بر قیمت فولاد تاثیر دارد و با افزایش قیمت جهانی فولاد قیمت این محصول نیز افزایش می یابد زیرا میزان تقاضا برای این محصول افزایش می یابد و همچنینافزایش قیمت پودر سنگ اهن نیز بر قیمت این محصول تاثیر دارد و سبب افزایش هزینه تولید این محصول می شود که در قیمت نهایی آن تاثیر دارد.

قیمت نفت نیز بر هزینه تولید این محصول تاثیر دارد و در واقع افزایش قیمت نفت با اینکه سبب رشد اقتصادی کشور می شود بر قیمت این محصول نیز تاثیر دارد و سبب افزایش قیمت آن می شود.

هزینه حمل و نقل مواد اولیه سبب افزایش چشگیری در قیمت این محصول می شود و با توجه به مسافت حمل پودر سنگ آهن برای ارسال به کارخانه هزینه های مختلفی وجود دارد که بر قیمت نهایی این محصول تاثیر دارد و هر چه مسافت حمل و نقل مواد اولیه بیشتر باشد سبب افزایش هزینه حمل و نقل می شود و سبب افزایش قیمت این محصول می شود.

میزان تولید این محصول در سال های مختلف سبب افزایش و یا کاهش قیمت آن می شود و در قیمت روز این محصول تاثیر دارد و در صورتی که تقاضا برای این محصول افزایش یابد و یا تولید آن کاهش یاید در قیمت آن تاثیر دارد و سبب افزایش قیمت این محصول می شود.

این محصول را می توان با قیمت بسیار مناسب و ارزان به صورت مستقیم و سفارشی تهیه نمود که می تواند در هزینه خرید این محصول تاثیر چشمگیری داشته باشد و هزینه خرید این محصول را کاهش دهد و خریداران عمده این محصول می توانند با انتخاب نزدیکترین و بهترین تولید کنندگان هزینه خرید این محصول را به میزان چشمگیری کاهش دهند.

تولید کننده نرمه آهن اسفنجی

تولید کننده نرمه آهن اسفنجی تولید کننده نرمه آهن اسفنجی با استفاده از دستگاه های پیشرفته و نیروی کار متخصص به تولید این محصول می پردازد و این محصول را با رعایت بهترین استاندارد ها تولید می نماید و از این رو دارای کیفیت مناسبی است و در صنایع تبدیلی مورد استفاده قرار می گیرد و از عملکرد مناسبی برخوردار می باشد.

این محصول به صورت مستقیم و با قیمت بسیار مناسب در اختیار خریداران و مصرف کنندگان این محصول قرار می گیرد و مصرف کنندگان می توانند محصولات تولیدی کارخانه های مختلف را از نظر کیفیت و قیمت مورد بررسی قرار دهند و مرغوب ترین محصولات را با کمترین هزینه انتخاب و خریداری نمایند.

خوشبختانه با وجود اینترنت مصرف کنندگان می توانند به آسانی به تمامی تولید کنندگان این محصول دسترسی داشته باشند و با مقایسه قیمت ها و کیفیت محصولات بهترین عرضه کنندگان را انتخاب کنند و این محصول را با هزینه بسیار مناسب و به صورت سفارشی تهیه نمایند.

عرضه این محصول با کیفیت مطلوب و قیمت ارزان از طریق سایت ما انجام می گیرد و مشتریان عمده دز نقاط مختلف کشور می توانند به راحتی با مشاورین فروش تماس گرفته و قیمت روز این محصول را استعلام نمایند و همچنین اطلاعات بیشتری را در مورد محصولات ارایه شده به دست آورند و همچنین این محصول را ثبت سفارش دهند تا برای انها ارسال گردد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما