فروش نرمه گندله آهن اسفنجی به قیمت روز

فروش نرمه آهن و به ویژه فروش نرمه گندله آهن اسفنجی در کشور و با قیمت روز صورت می گیرد. فروش نرمه آهن با کیفیت عالی و مرغوب توسط بهترین فروشندگان صورت می گیرد. البته عوامل مختلفی در قیمت نهایی آن موثر است که می توان به قیمت سنگ آهن، نوع فرآوری آن، عیار آن، کیفیت نهایی آن، نوع خرید و … اشاره کرد.

فروش نرمه گندله آهن اسفنجی به قیمت روز

آشنایی با نرمه گندله آهن

آشنایی با نرمه گندله آهن آهن یکی از مواد و مصالحی است که در صنعت ساختمان سازی از آن استفاده های مختلفی می شود. اما امروزه از آهن، سنگ آهن و … در ریخته گری استفاده های زیادی می شود و فرآورده های گوناگونی تهیه و تولید می شود.
امروزه نرمه گندله آهن تولید می شود و از آن در ریخته گری استفاده های زیادی می شود. گندله به نرمه های سنگ آهن و خرد شده های آن گفته ما شود که شامل مواد افزودنی می باشد. شکل ظاهری نرمه گندله آهن کروی بوده و به دلیل ساختار آن و همچنین ظاهر به آهن اسفنجی معروف است. مصالح نامبرده طی فرآیندی که از سنگ آهن استفاده می شود و اکسیژن آن حذف می شود.
تولید نرمه گندله آهن اسفنجی از سنگ آهن عموما به دو روش صورت می گیرد. یکی از روش های تولید آن استفاده از ذغال سنگ می باشد.
روز به روز میزان مصرف این نوع آهن نسبت به آهن های کهنه و قراضه بیشتر می شود، از دلایل مصرف آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نرمه گندله اسفنجی نسبت به آهن های قراضه از عیار و کیفیت بالاتری برخوردار می باشد.
  2. ایجاد و استفاده از کوره های بزرگ و همچنین استاندارد برای ذوب آهن های کهنه و قراضه بسیار وقت گیر می باشد.
  3. هزینه ایجاد انواع کوره ها بسیار بالا می باشد.
  4. ایجاد کوره نسبت به استفاده از نرمه گندله برای محیط زیست ضرر بیشتری دارد.
  5. حمل و استفاده از آهن اسفنجی به مراتب ساده تر و راحت تر از آهن قراضه می باشد.

ناگفته نماند که فولاد از سنگ آهن تولید می شود. طی فرآیند مختلفی ابتدا سنگ آهن به کنسانتره و سپس به گندله تبدیل می شود و در نهایت به فولاد نیز تبدیل می شود. گندله یک ماده اولیه برای تهیه آهن خام می باشد. برای تولید آن ابتدا باید نرمه های سنگ آهن را به همراه مقداری مواد افزودنی در کوره های احیا که دارای استاندارد های جهانی می باشند قرار داد، سپس محلول به دست آمده را توسط دستگاه های مخصوص به شکل کره در آورد. کره های به دست آمده گندله خام می باشند.

کارخانه نرمه گندله آهن اسفنجی

کارخانه نرمه گندله آهن اسفنجی کارخانه معتبری در سطح کشور وجود دارد که نرمه گندله آهن اسفنجی را با روش های مدرن تولید می کند. نرمه گندله تولید شده عیار بسیار بالایی دارد و دارای کیفیت بی نظیری می باشد.
به دلیل کیفیت بالای محصولات تولید شده توسط کارخانه نامبرده، روز به روز به میزان تولید و همچنین فروش محصولات افزوده می شود و جز یکی از بهترین کارخانه های تولید گندله به حساب می آید.
افرادی که قصد خرید گندله آهن را دارند می توانند به صورت غیر حضوری اقدام کنند و سفارشات خود را ثبت کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما