فروش ویژه لجن آهن اسفنجی

در فرآیند تولید آهن اسفنجی مواد اضافه و غیر قابل استفاده ای حاصل می‌شود که به لجن آهن اسفنجی معروف می باشند. از این محصول در مراحل بعدی برای تهیه انواع محصولات فلزی استفاده می شود. فروش ویژه لجن آهن اسفنجی می تواند فرصت مناسبی برای تهیه این محصول با قیمت ارزان باشد. آیا شما با شرایط تولید این فرآورده آشنا هستید و می دانید فروش این چگونه و در کجا صورت می گیرد؟

فروش ویژه لجن آهن اسفنجی

شرایط تولید لجن آهن اسفنجی

شرایط تولید لجن آهن اسفنجی در چرخه تولید آهن اسفنجی مواد پرتی و اضافی از این خطوط حاصل می‌شود که از درجه خلوص پایینی برخوردار بوده و می ‌توان آنها را در خطوط گندله سازی به کار برده و به محصولاتی همچون میلگرد، شمس و اسلب تبدیل کرد. این کار باعث می شود که از این محصولات اضافی که قبلا دور ریخته می شدند ارزش افزوده فراوانی برای کارخانه های تولید فولاد حاصل شود به طوری که در سال جاری حدود یک میلیون تن از این فرآورده به دیگر کشورها صادر شده است. 

طی فرآیند ذوب سنگ های معدنی حاوی آهن در کوره های افتراقی و پس از رسیدن به نقطه ذوب، آهن اسفنجی به عنوان یک ماده اضافی دارای ناخالصی فراوان به دست می‌آید. آهن اسفنجی به وسیله تکنولوژی ‌های جدید مجدداً ذوب شده و به همراه عناصر فلزی دیگر در تشکیل انواع آلیاژ مورد استفاده قرار می‌گیرد. طی فرایند ذوب آهن اسفنجی مجدداً محصولات پرتی به دست می‌آید که به لجن آهن اسفنجی معروف می باشند.

تولید لجن آهن اسفنجی از آهن اسفنجی فرصت مناسبی برای کارخانه های فولاد بوده تا از آن جهت محصولات جدید که قبلا ذکر شد استفاده شود و به این ترتیب از هر گونه پرتی حاصل از فرآیندهای تولید نهایت استفاده می شود.

خرید شگفت انگیز لجن آهن اسفنجی

خرید شگفت انگیز لجن آهن اسفنجی

کارخانه های تولید کننده انواع محصولات فلزی از قبیل شمش و میلگرد و کسانی که به صادرات انواع فرآورده ‌های فلزی و محصولات جانبی آنها به کشور های دیگر فعالیت دارند می‌ توانند از لجن آهن اسفنجی برای توسعه کسب و کار خود استفاده کنند.خرید شگفت انگیز این محصول با قیمت و کیفیت عالی در حال حاضر برای این کارخانه ها و افراد امکان پذیر است.

برای خرید لجن آهن می توانید با کارشناس فروش ما ارتباط برقرار کنید و ضمن اطلاع از قیمت روز آن سفارش خود را اعلام نمایید تا در اسرع وقت به هر نقطه ای از سراسر ایران که شما مایل باشید ارسال گردد.

همچنین ما می‌توانیم به کسانی که این محصول را در تناژ بالا خریداری می کنند با قیمت ارزان تری آن را ارائه نماییم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما