فروش و صادرات بریکت گرم آهن اسفنجی

صادرات بریکت گرم آهن اسفنجی با توجه به اینکه ایمن ترین نوع بریکت آهن است، با کمترین نگرانی از نظر حمل و نقل و دپو کردن، امکان پذیر است. ایران به عنوان سومین کشور در خاورمیانه که به این تکنولوژی دست یافته است، هم اکنون صادرات بریکت گرم آهن اسفنجی را آغاز نموده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

صادرات آهن اسفنجی با توجه به اینکه آهن اسفنجی ایران قابل اشتعال است، اندکی دشوار است. در حقیقت حمل و نقل و انبارداری آن دشوار است. چرا که امکان اشتعال، اکسیداسیون محصول و … وجود دارد. می توانیم با تبدیل نمودن آهن اسفنجی به بریکت، قابلیت اشتعال آن را از بین برده و همچنین آن را مقاوم به اکسیداسیون نماییم. با تبدیل آهن اسفنجی به بریکت ماندگاری آن افزایش پیدا می کند.

بریکت گرم آهن اسفنجی

بریکت آهن دارای سه نوع است. بریکت آهن اسفنجی که در انواع سرد و گرم دسته بندی می شود. و بریکت نرمه آهن اسفنجی. همانطور که می دانیم و در بالا نیز اشاره کردیم، بریکت گرم آهن اسفنجی، ایمن ترین نوع بریکت است.

آهن اسفنجی در آخرین مرحله ی تولیدش دارای درجه حرارت حدود 650 درجه سانتی گراد است. این درجه حرارت درجه حرارتی است که در تولید بریکت گرم آهن اسفنجی انتخاب می شود. چنانچه در واحد احیای مستقیم بتوانیم بخش بریکت زنی را فعال کنیم، می توانیم آهن اسفنجی تولید شده را به طور مستقیم به خط بریکت زنی انتقال دهیم. بنابراین تولید بریکت گرم آهن اسفنجی با حداقل هزینه ها انجام می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما