فروش پوسته اکسید آهن پودری در ایران

فروش پوسته اکسید آهن پودری در ایران در حجم های بسیار زیاد دیده می ‌شود زیرا این محصول کاربرد های فراوان در صنایع ریخته گری و فولاد به خود اختصاص داده است و استفاده از آن در این صنایع از نظر اقتصادی بسیار اهمیت دارد. برای دریافت قیمت فروش این محصول به صورت روزانه می توان از روش های اینترنتی کمک گرفت.

فروش پوسته اکسید آهن پودری در ایران

انواع پوسته اکسید آهن تولیدی

انواع پوسته اکسید آهن تولیدی تولید پودر اکسید آهن به همت تلاش متخصصین صنعت فولاد در حجم های بسیار زیادی در کشور دیده می شود زیرا تولید این محصول در داخل کشور علاوه بر صرفه جویی در اقتصاد، باعث بالا رفتن بهره ‌وری و مشکلات زیست محیطی می ‌شود و از خروج سالانه میلیون‌ ها دلار ارز از کشور جلوگیری به عمل می ‌آید.

پوسته اکسید آهن تولید شده در ایران دارای انواع مختلفی است که معمولاً در نمونه های زیر روانه بازار می‌ شود:

  • پوسته اکسید آهن احیا شده
  • پوسته اکسید آهن بدون احیا

آنالیز شیمیایی هر یک از این ترکیبات با یک دیگر متفاوت است و استفاده از آنها نیز مورد توجه صنایع متفاوت قرار می ‌گیرد. به عنوان مثال آنالیز شیمیایی انواع پوسته اکسید آهن تولید شده به روش احیا نشان می دهد که این محصول عیاری در حدود ۷۰ درصد دارد و بیشترین بازار فروش را به خود اختصاص می‌ دهند.

پوسته های اکسید آهن به عنوان یکی از بهترین منابع در تولید پودر آهن و دیگر ترکیبات آهنی مورد استفاده واقع می شوند. البته اصلی ‌ترین کاربرد این محصولات در صنعت ریخته گری مورد توجه واقع می شود.

قیمت پوسته اکسید آهن پودری

قیمت پوسته اکسید آهن پودری پوسته اکسید آهن پودری در ایران توسط کارخانه های تولید کننده فولاد در سراسر کشور در حجم های انبوه قابل تولید است و در راستای این موضوع فروش آن در بازار با قیمت های مناسب دیده می‌ شود. این محصول در واقع جزو ضایعات نورد در کارخانه‌ های فولاد سازی محسوب می‌ شود و قیمت مناسبی به خود اختصاص می ‌دهد و شرکت ‌ها و کارخانه‌ هایی که قادر به تولید این محصول نیستند، می ‌توانند آن را با قیمت های بسیار مناسب از فروشندگان به صورت اینترنتی و عمده خریداری نمایند.

برای خرید و استعلام قیمت پوسته اکسید آهن پودری به صورت روزانه می توانید از طریق همین مرکز اینترنتی اقدام نمایید. ما در این مرکز به فروش این محصول به صورت تخصصی پرداخته و مشاوره و ارائه راه حل متناسب با نیاز مشتریان را در اختیار آنها قرار می‌ دهیم. قیمت پوسته اکسید آهن پودری در این مرکز کاملاً رقابتی است و فروشنده خود را موظف به تامین نیاز مشتریان در سراسر کشور می دانند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما