فروش پوسته اکسید آهن 75 درصد

پوسته اکسید آهن را می توان یکی از مهم‌ترین مواد و محصولات معدنی به شمار آورد که در حین انجام فرآیندهایی خاص مانند نورد گرم شمش فولادی و ریخته گری، به دست آمده و به طور کلی دو درصد از فولاد نورد شده را در برمی گیرد. در واقع عاملی که باعث شده که پوسته اکسید آهن در اوج توجه قرار گیرد، قابلیت بازیافت بودن آن می باشد. اکنون فروش اکسید آهن در انواع مختلف اعم از پوسته اکسید آهن 75 درصد صورت گرفته و می توانید نسبت به سفارش آن اقدام کنید.

فروش پوسته اکسید آهن 75 درصد

موارد کاربرد پوسته اکسید آهن

موارد کاربرد پوسته اکسید آهن زمانی که شمش و قطعات فولادی را در معرض عملیاتی خاص مانند نورد یا فورج قرار می دهند، محصولی به دست می آید به نام پوسته اکسید آهن که به عنوان یکی از مهمترین ترکیبات آهن دار شناخته شده است.
این محصول به رنگ آبی خاکستری یا استیل بوده و پوسته ای نازک و نارنجی آن را پوشانده که تنها با چشم مسلح می توان آن را دید.

همچنین می توان گفت که به طور کلی از این محصول معدنی به منظور تامین آهن مورد نیاز در محصولاتی که بدان نیاز دارند، استفاده های لازم را به عمل می آورند.

به طور جزئی تر اگر بخواهیم به ذکر موارد کاربرد پوسته اکسید آهن بپردازیم، شامل عبارات زیر خواهند شد:

  1. از این ماده اساسی به عنوان یک محصول کمک ذوب استفاده شده و در صنایع فلزات رنگین، اهمیت بسیاری را پیدا کرده است.
  2. برای تولید نوع خاصی از آلیاژهای فلزی مانند فروسیلیس، از پوسته اکسید آهن، کاربردهای لازم را به عمل می آورند.
  3. هر صنعتی که با تولید فرآورده های فلزی سروکار داشته باشد، از پوسته اکسید آهن بهره برده و این ماده در حال حاضر کاربردهای گسترده ای را داراست.

قیمت خرید پوسته اکسید آهن 75 درصد

قیمت خرید پوسته اکسید آهن 75 درصد تولید اکسید آهن با توجه به اهمیت و کاربرد بالای این محصول، روز به روز در حال افزایش بوده و کارخانجات فولاد از اصلی ترین تولیدکنندگان اکسید آهن به شمار می آورند.
در واقع این ماده، نوعی ضایعات حاصل در فرآیند تولید صنایع فولاد بوده و به دلیل قابلیت بازیافت بودن، توجهات بسیاری را سمت خود معطوف داشته است.

به جای اینکه چنین ضایعات مهمی دور انداخته شوند، از ذره ذره آن استفاده نموده و در نتیجه تولیدات بسیار مهم و حیاتی ای شکل می گیرند.

اما در بخش اول گفتیم که یکی از انواع این محصول که امروزه طیف وسیعی از مصارف صنعتی را به خود اختصاص داده، پوسته اکسید آهن 75 درصد می باشد که درصد خلوص بالایی را در خود جای داده و می توان بیان داشت که قیمت خرید پوسته اکسید 75 درصد نسبت به سایر پوسته هایی که درصد پایین تر و خلوص کمتری را به همراه دارند، بیشتر خواهد بود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما