فروش کلی سنگ آهن خام ایران

سنگ آهن محصولی مهم است که در حال حاضر به دلیل رشد جمعیت و زیرساخت های کشورهای در حال توسعه، تقاضای زیادی دارد. مجموعه ما طیف وسیعی از خدمات را در حمایت از فعالیت های اکتشاف، پردازش یا تجارت و فروش کلی سنگ آهن ایران ارائه می دهد. سنگ آهن خام ایرانی یکی از بهترین مواد معدنی موجود در خاور میانه است.

فروش کلی سنگ آهن خام ایران

5 ویژگی مهم سنگ آهن خام

5 ویژگی مهم سنگ آهن خام آهن به طور معمول در طبیعت فقط به عنوان یک ماده معدنی، در ترکیب شیمیایی با عناصر دیگر یافت می شود. سنگ معدن آهن عمدتا از ترکیبات آهن و اکسیژن (اکسید ها) تشکیل شده است که با ناخالصی ها مخلوط می شوند. برای دستیابی به آهن باید این پیوند شیمیایی حل شود. برای جدا شدن اکسیژن از آهن، به منظور کاهش سنگ آهن، ماده مناسبی مورد نیاز است که با اکسیژن موجود در سنگ ترکیب شود، به عنوان مثال کک، ذغال سنگ، گاز ذغال سنگ یا هیدروژن با هم جمع می شوند و سر باره را تشکیل می دهند. برای فرآیند کاهش گرما لازم است.

محصولات مربوط به کوره بلند از قبل گرم و خشک می شوند. سپس پیوندهای شیمیایی بین آهن و اکسیژن موجود در سنگ آهن گام به گام کاهش می یابد (حل می شود). در قسمت بالای کوره بلند، این توسط مونوکسید کربن تولید می شود، گازی که به دلیل احتراق کک در قسمت پایین کوره بلند تولید می شود. در این قسمت پایین، کربن موجود در کک، اکسید های باقیمانده را در دمای 1400 تا 1600 ºC کاهش می دهد. در پایین مایع و سر باره جمع می شود که چون سبک تر است، روی آن شناور می شود. در فواصل متناوب، هر دو ماده از طریق درگاه های خروجی دفع می شوند، که پس از هر بار خونریزی دوباره بسته می شوند.

نسبت کربن اضافی و ناخالصی موجود در آهن خوک در مرحله بعدی، یعنی در حین تولید فولاد، حذف می شود. فرآیند احتراق کربن و بخشی از عناصر اضافی غیر ضروری به عنوان تصفیه شناخته می شود. در پایان این فرآیند، فولادی با حداقل میزان کربن بدست می آید که بسته به نوع فولاد می توان درصد آن را به طور دقیق از پیش تعریف کرد. در هر ریخته گری تا 400 تن فولاد تولید می شود. اکسیژن نفوذی دستیابی به درجه حرارت بین 2500 تا 3000 درجه سانتیگراد را امکان پذیر می کند، بنابراین کربن و اجزای اضافی غیر ضروری را می سوزاند. ریخته گری کامل، همراه با کارهای ثانویه، حدود 30 تا 50 دقیقه طول می کشد.

سنگ آهن ایران را از کجا بخریم؟

سنگ آهن ایران را از کجا بخریم؟ مجموعه ما یکی از برترین فروشندگان سنگ آهن ایران در کل کشور می باشد تخصص ما در زمینه ژئوشیمی، متالوژی و تجارت مواد معدنی و بازرسی عملکرد شما را بهبود می بخشد، هزینه ها را کاهش می دهد و کیفیت محصولات را افزایش می دهد. در صورتی که شما عزیزان مشغول به کار در صنایع فرآوری آن به خرید سنگ آهن ایران درجه یک نیاز دارید می توانید به راحتی و با یک تماس این ماده معدنی ارزشمند را ثبت سفارش نمایید. زمان را از دست ندهید و با ما هرچه سریع تر تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما