فروش کلی شمش فولاد

شمش فولادی دارای کاربرد متعددی در بسیاری از صنایع می باشد و با توجه کیفیت بالا و کارایی مطلوب دارای متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور است و بسیاری از مشتریان انواع این محصول را به صورت عمده و با قیمتی مناسب خریداری می کنند. امروزه فروش کلی شمش فولاد به شیوه های گوناگون در سطح کشور انجام می شود و استقبال بسیار خوبی از خرید آن صورت می گیرد.

فروش کلی شمش فولاد

بررسی ابعاد شمش فولاد

بررسی ابعاد شمش فولاد ابعاد شمش فولاد بسیار متنوع می باشد و در سایزهای مختلف طراحی و تولید می‌شود. این شمش به صورت قطعات مستطیلی شکل و سطح مقطع ذوزنقه ای ساخته می شود و حداکثر طول آن به 2 متر می رسد و مشتری برحسب نوع کاربرد می تواند ابعاد و اندازه آن را انتخاب نماید. این محصول دارای گریدهای مختلفی است که هر کدام از لحاظ ویژگی و کیفیت با هم متفاوت می باشند. شمش های فولاد از لحاظ خواص مکانیکی، انعطاف پذیری، کشش، خمش و …. با یکدیگر فرق دارند. شمش فولاد در تولید انواع میلگرد، نبشی، ناودانی، لوله و ورق های فلزی و … کاربرد زیادی دارد.

امروزه بازار فروش شمش فولاد به دلیل کاربرد گسترده و عملکرد عالی بسیار پررونق می باشد و دارای متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور است. قیمت این محصول با توجه به کیفیت و روش تولید آن، ابعاد و اندازه،‌ برند و شرکت تولید کننده، نحوه عرضه و تقاضا، نوسانات اقتصادی موجود در بازار و … متفاوت است.

توزیع کننده بهترین شمش فولاد

توزیع کننده بهترین شمش فولاد این روزها توزیع کننده بهترین شمش فولاد این محصول را به صورت عمده و یا جزیی به خریداران ارائه می‌ کند و بسیاری از مشتریان شمش فولاد را به صورت عمده تهیه می کنند. یکی از معتبرترین مراکز توزیع شمش فولاد با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت همین شرکت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص‌ نحوه سفارش و ارسال محصول با کارشناسان واحد تماس حاصل فرمایید.

آنها راهنمایی لازم را در خصوص خریدی بهتر آسان تر به مشتری ارائه می کنند تا بتواند با شناخت و آگاهی کامل اقدام به خرید نماید و پس از ثبت‌ کردن سفارش، محصول در زمان مقرر به نشانی مورد نظر ارسال خواهد شد و این امر در پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد حائز اهمیت است.

در حال حاضر کارخانه های تولید کننده بزرگ در کشور در زمینه تولید انواع شمش فولاد مشغول کار و فعالیت می باشند و این محصول را با استفاده از بهترین مواد اولیه و بوسیله تکنولوژی مدرن و مطابق با استانداردهای لازم طراحی و تولید می کنند و با ضمانت کیفیت در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما