فروش کلی نرمه گندله سنگ آهن

یکی از محصولات بسیار پر مصرف در صنایع فولاد جهت تولید انواع محصولات فولادی نرمه گندله سنگ آهن می ‌باشد. این محصول دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی است که باعث شده به عنوان یکی از مواد اولیه همه کارخانه های فولاد مطرح باشد.
فروش سنگ آهن مذکور به شکل نرمه گندله توسط فروشنده آن در کشور انجام می ‌شود و کارخانه‌های آهن و فولاد می ‌توانند از خریداران عمده این محصول باشند تا با قیمت و نرخ پایین‌تری نرم گندله در اختیار آنها قرار گیرد.

فروش کلی نرمه گندله سنگ آهن

نرمه گندله سنگ آهن چیست؟

نرمه گندله سنگ آهن چیست؟

گندله در صنایع آهن به معنای بلوک های کوچکی است که در فرایند تبدیل سنگ آهن به فولاد یکی از فرآورده های اصلی می باشد. آهن پس از استخراج از معدن ابتدا به صورت کنسانتره درآمده سپس مواد اضافی از آن حذف شده و به شکل گندله ارائه می ‌شود و در نهایت این گندله طی چند مرحله به فولاد تولید می ‌شود به همین دلیل از مواد اولیه ضروری برای صنایع فولاد است.

گندله نرم قهوه ای رنگ و کروی شکل است که هر چه رنگ آن تیره تر باشد از آهن بیشتری برخوردار است. میزان فروش خرید و فروش گنده آهن نسبت به انواع دیگر مواد که در پروسه تولید فولاد و آهن نقش دارند بیشتر است.

اندازه قطر انواع نرمه گندله کمتر از ۶ سانتی متر می باشد. این نرمه توسط دستگاه گندله ساز و از سنگ آهن به همراه مواد افزودنی از قبیل هیدروکسید کلسیم و برخی از مواد افزودنی دیگر در کنار آب تشکیل می شود. در ترکیب این محصول فلزاتی از قبیل کلسیم، منیزیم، تیتانیوم و سیلیسیم وجود دارد.

سطح این محصول دارای تخلخل زیادی است و هر چه میزان تخلخل بالاتر باشد سطح تماس این محصول افزایش می ‌یابد و به این ترتیب راحت‌تر ذوب می شود.

پخش کننده انبوه نرمه گندله سنگ آهن

پخش کننده انبوه نرمه گندله سنگ آهن پخش کننده سنگ آهن نرمه گندله این محصول را به صورت انبوه و در تناژ بالا در سطح کشور بین خریداران عمده آن توزیع می ‌کند. این پخش کننده جهت ارائه این محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه به خریداران از روش فروش اینترنتی استفاده می کند. در این روش پخش کننده اقدام به ارائه وب سایت فروشگاهی خود نموده است و خریداران عمده می ‌توانند در مراجعه به این سایت هم از مشخصات این برنامه باخبر شوند و هم این به راحتی آن را تنها با چند کلیک درخواست نمایند.

ارتباط با این پخش ‌کننده تنها به این روش منحصر نبوده و خریداران می ‌توانند از طریق شماره تلفن های موجود در سایت و لینک شبکه های اجتماعی پخش کننده با او ارتباط برقرار کنند و در نهایت پس از استعلام قیمت این محصول در صورت تمایل سفارش خود را اعلام کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما