فروش گندله آهن

فروش گندله آهن در عیار بالای 65 درصد محصول شرکت فولاد زرند ایرانیان در ظرفیت بیش از 10 هزار تن توسط شرکت آیروم انجام می گیرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

گندله محصول فرآوری شده کنسانتره سنگ آهن است. همانطور که می دانید کنسانتره آهن دارای ابعاد بسیار ریز است. کنسانتره آهن قابلیت استفاده مستقیم چه در کوره بلند و چه در واحد های احیای مستقیم را ندارد. به همین دلیل برای قابل استفاده کردن آن، فرآیند گندله سازی بر روی آن انجام می گیرد.

فروش گندله آهن برای احیای مستقیم

گندله آهن همان کنسانتره آهن بعلاوه ی مواد افزودنی شامل بنتونیت است که برای آگلومره نمودن محصول به آن اضافه شده است. گندله آگلومره های پخته شده کنسانتره در ابعاد 9 الی 16 میلی متری با درصدی تخلخل است. گندله می تواند هم در کوره بلند اسفاده شود و هم در احیای مستقیم سنگ آهن و تولید آهن اسفنجی به کار گرفته می شود.

در ترکیب گندله ناخالصی هایی مانند سیلیس، آلومینا، گوگرد و فسفر دیده می شود. و البته درصدی رطوبت (در حدود یک درصد) و همچنین اکسید آهن.

گندله اغلب گوی هایی با سایز یکنواخت است که دارای مقاومت سایشی بسیار خوبی است. و البته مقاومت بالایی به تنش های حرارتی نیز دارد. در حقیقت گندله سنگ آهن احیاء شونده هست.

بدیهی است در خرید گندله آهن نیز چون با هدف استخراج آهن مورد استفاده قرار می گیرد، عیار آهن در گندله بسیار مهم است. بر اساس همین پارامتر است که بر گندله می وانیم قیمت گذاری کنیم. از مهمترین دلایل تفاوت قیمت محموله های مختلف گندله نسبت به هم همین مسئله است.

برای استعلام قیمت و موجودی روز می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما