فروش گندله سنگ آهن

فروش گندله سنگ آهن به کارخانه های تولید آهن اسفنجی انجام می گیرد. گندله ماده اولیه و محصول شارژی خطوط تولید آهن اسفنجی می باشد. این مقاله توضیح کاملی در خصوص گندله ارائه داده است.

می توان گندله آهن را اینگونه تعریف کرد. گندله در حقیقت گلوله هایی است که از نرمه کنسانتره آهن به دست آمده است. سنگ آهن بعد از مرحله خردایش به کنسانتره تبدیل می شود. کنسانتره از فرآوری سنگ آهن به دست می آید که عیار آهن آن بالاست. ولی مشکلی که وجود دارد، دانه های ریز کنسانتره است. بنابرانی کنسانتره به گندله تبدیل می شود.

فرایند تولید گندله آهن

کنسانتره به طور مستقیم امکان استفاده در کوره بلند و همچنین کوره قوس الکتریکی را ندارد به همین دلیل تحت فرآیند آگلومراسیون قرار می گیرد. فرآورده نهایی فرآیند آگلومراسیون، محصول کروی و گلوله مانند است که گندله نامیده می شود. البته در ابتدا این گلوله ها خام هستند. بعد از قرار گرفتن در درجه حرارت بالا، آگلومره شده و سخت می شود. در حقیقت در فرآیند گندله سازی به پودر کنسانتره آهن موادی نظیر بنتونیت اضافه می شود. و سپس این گلوله های خام تحت فرآیند پخت قرار می گیرند. گندله کروی و متخلخل است. و در کوره های بلند و قوس مورد اسفاده قرار می گیرد.

فروش گندله سنگ آهن به واحد فرآوری آهن اسفنجی

آهن اسفنجی از احیاء مسقیم گندله به دست می آید. در حقیقت طی فرآیند احیای مستقیم، نیازی به ذوب نمودن سنگ آهن نیست. در حقیقت بدون اینکه فرآیند ذوب انجام بگیرد، اکسیژن از گندله حذف می شود. و محصول به دست آمده آهن اسفنجی می باشد.

آهن اسفنجی در کارخانه های تولید شمش آهن و فولاد همراه با قراضه های آهن مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما