فولاد خام آهن اسفنجی

فولاد خام آهن اسفنجی به صورت ترکیبی با آهن قراضه در واحد های ذوب و فولاد سازی مورد استفاده قرار می گیرد. فولاد خام آهن اسفنجی در عیار های بین 88 الی 92 به عنوان آهن اسفنجی گرید یک به فروش می رسد. و در عیار زیر 80 به عنوان آهن اسفنجی گرید دو عرضه می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

آهن اسفنجی فرآورده حاصل از احیا گندله است که از کنسانتره آهن به دست آمده است. کنسانتره سنگ ریزه های آسیاب شده است که تحت فرآیند های مغناطیسی و فلوتاسیون پر عیار سازی بر روی آن انجام یافته است. در حقیقت کانسار استخراج شده از معدن به کنسانتره تغلیظ شده تبدیل می شود و سپس طی مرحله گندله سازی به گندله تبدیل می شود. نهایتا تحت فرآیند احیای مستقیم قرار گرفته و به آهن اسفنجی تبدیل می شود. فولاد خام آهن اسفنجی با عیار بالا که درصد آهن موجود در آن به حدود 90 درصد می رسد در واحد های فولادسازی همراه با قراضه آهن مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش فولاد خام آهن اسفنجی

در فروش فولاد خام آهن اسفنجی موارد و نکات بسیاری مورد توجه قرار می گیرد. اولین نکته عیار آن است. منظور از عیار آهن اسفنجی است؟ عیار آهن اسفنجی بر اساس درصد آهن کل موجود در آن تعیین می شود. به عنوان مثال آهن سفنجی که دارای حدود 90 درصد آهن باشد، دارای عیار 90 درصد است. هرچه عیار آهن اسفنجی بالاتر باشد به معنی بالاتر بودن کیفیت آهن اسفنجی است.

البته درصد دیگر عناصر از جمله کربن و همچنین عناصر و ناخالصی های مضری مثل فسفر و گوگرد نیز داخل محصول مورد بررسی قرار می گیرد.

جهت خرید آهن اسفنجی به صورت مستقیم از کارخانه می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما