قیمت آهن اسفنجی در بورس

فروش آهن اسفنجی با قیمت پایین تر از قیمت آهن اسفنجی در بورس  توسط برخی از شرکت های تهاتر کننده در زمینه مواد خام آهن و فولاد، انجام می گیرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

آیا دسترسی به قیمت آهن اسفنجی پایین تر از قیمت آهن اسفنجی در بورس، امکان پذیر است؟ شاید این موضوع برای برخی از فعالین این حوزه که به تازگی وارد این حوزه شده اند چندان قابل درک نباشد، ولی مسئله این است این امر امکان پذیر است. ولی چگونه؟ می خواهیم در این مقاله این موضوع را به طر دقیق مورد بررسی قرار دهیم.

قیمت پایین تر از قیمت آهن اسفنجی در بورس

کارخانه های تولید آهن اسفنجی، نیازمند برخی مواد مصرفی و اولیه هستند که برای خط تولید خود نیاز دارند. برخی از شرکت های فعال در زمینه تجارت آهن و فولاد، دسترسی خوبی به این مواد اولیه دارند. و می توانند این مواد اولیه نظیر گندله، کنسانتره و یا سنگ آهن را در تناژ بالا با بهترین شرایط و قیمت به فروش برسانند. بنابراین به تهاتر این محصول با کارخانه تولید آهن اسفنجی می پردازند. لذا در مذاکره با کارخانه تولید آهن اسفنجی می توانند بهترین قیمت آهن اسفنجی که پایین تر از قیمت آهن اسفنجی در بورس است را دریافت کنند.

لذا می توانیم بگوییم این شرکت ها قدرت خوبی در تامین آهن اسفنجی دارند. چراکه فقط به محصولا یک کارخانه دسترسی ندارند بلکه امکان مبادله جاری با چندین کارخانه تولید کننده را دارند. آن هم نه با قیمت آهن اسفنجی در بورس، بلکه با قیمت پایین تر.

بسیاری از کارخانه های فولادسازی که مصرف بالایی از آهن اسفنجی را دارند، علاقه بسیاری به مذاکره و معامله با این شرکت ها را دارند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما