قیمت آهن اسفنجی صادراتی

برای برآورد قیمت آهن اسفنجی صادراتی نیاز است هزینه های جانبی صادرات را در کنار قیمت اکسورک آهن اسفنجی تخمین بزنیم. این هزینه ها شامل هزینه های گمرکی، حمل و نقل و … می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

وقتی می خواهیم قیمت آهن اسفنجی صادراتی را برآورد نماییم، نیاز داریم علاوه بر اینکه قیمت جهانی آهن اسفنجی را بررسی نماییم، باید به بررسی هزینه های جانبی صادرات نیز بپردازیم.

تخمین قیمت آهن اسفنجی صادراتی

ما در تخمین قیمت آهن اسفنجی صادراتی ابتدا قیمت روز آهن اسفنجی تحویل کارخانه یعنی قیمت اکسورک آهن اسفنجی را برآورد می نماییم. سپس به بررسی هزینه هایی که نیاز است مدارک صادراتی محصول را دریافت نماییم، می پردازیم. در کنار این موضوع هزینه های حمل و نقل و بارگیری و تخلیه بار را از کارخانه تا بندر باید برآورد نماییم. در کنار این هزینه ها، نیاز است هزینه های مربوط به بیمه بار نیز برآورد شود. همچنین هزینه حمل و نقل بین المللی نیز برآورد می شود.

بنابراین محاسبه مجموع این هزینه ها و در دست داشتن تناژ معامله، می توانیم قیمت آهن اسفنجی صادراتی را اعلام نماییم. قیمت آهن اسفنجی صادراتی را اغلب بر اساس fob یکی از بنادر تجاری نظیر بندرعباس اعلام می کنیم. به این ترتیب واردکننده آهن اسفنجی می تواند برآورد بهتری از هزینه هایی که باید بپردازد را داشته باشد.

شما به عنوان خریدار آهن اسفنجی در گام نخست نیاز است که آنالیز مورد تقاضای خود را مشخص کنید. در مرحله بعد با اعلام تناژ خرید خود و کشور مقصد، ما اطلاعات کامل در خصوص قیمت آهن اسفنجی صادراتی، زمان بارگیری، تحویل و دیگر شرایط فروش را به شما اعلام خواهیم نمود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما