قیمت آهن اسفنجی میانه

قیمت آهن اسفنجی میانه بالاتر از آهن اسفنجی دیگر کارخانه ها به دلیل بالا بودن عیار آن است. عیار آهن اسفنجی میانه در محدوده 88 الی 92 درصد قرار دارد. همچنین درصد عناصر مضر نظیر فسفر درون آن بسیار کم و در حدود 0.03 درصد می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت آهن اسفنجی میانه را می خوایم با سایر کارخانه های تولید کننده اهن اسفنجی مقایسه کنیم. در مناطق مختلفی از کشورمان واحد های احیاء مستقیم فعال هستند. سبزوار، گل گهر، ذوب آهن، میانه و … از جمله آنهاست. در بین این تولیدکنندگان، کیفیت آهن اسفنجی میانه بالاتر از کیفیت دیگر کارخانه هاست. دلیل این مسئله بالا بودن عیار اهن اسفنجی میانه و کم بودن عناصر مضر در ترکیب آن است. یکی از عناصر مضر که می توانیم اشاره کنیم درصد فسفر است. درصد فسفر آهن اسفنجی میانه بسیار کم و در حدود 0.03 درصد است. همین موارد مهمترین دلیل بالاتر بودن قیمت آهن اسفنجی میانه نسبت به قیمت سایر کارخانه ها می باشد.

خرید آهن اسفنجی

البته در خرید آهن اسفنجی دیگر پارامترها نیز مورد توجه قرار می گیرد. به عنوان مثال درصد کربن موردی است که خریداران و تولیدکنندگان شمش بر آن تاکید می کنند. خوشبختانه درصد کربن اهن اسفنجی میانه نیز بالا بوده و حداقل مقدار گزارش شده برای آن طبق آنالیز کارخانه حدود 1.5 درصد است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما