قیمت آهن قراضه سبک درجه 1

قیمت آهن قراضه سبک درجه 1 را بهتر است از عرضه کننده معتبر تهیه کنید. این محصولات که بیشتر از قوطی پروفیل، لوله سیاه صنعتی، انواع لوازم جانبی موتوری سبک و سنگین و همینطور اتومبیل، آبگرمکن و غیره به دست می آید نرخ های متفاوتی دارد. دلیل آن نیز بیشتر نوعیت محصول است که هر چه آلیاژ آن سالم و با کیفیت تر باشد، نرخ افزایش پیدا می کند. به هر حال فروش آهن قراضه با قیمت های ارزان نیز انجام می شود.

قیمت آهن قراضه سبک درجه 1

دسته بندی ضایعات آهن قراضه

دسته بندی ضایعات آهن قراضه در دنیای امروز که به شدت با کمبود مواد اولیه مواجه هستیم و در پهلوی این مسئله، قیمت ها نیز افزایش پیدا کرده اند، روز به روز بیشتر پی به اهمیت کالاهای قابل بازیافت می بریم که فلزات بخشی از آنها هستند. اما هدف مان این می باشد که در اینجا به دسته بندی ضایعات آهن قراضه بپردازیم.

آنها در اصل ضایعات فولادی کم کربن بوده و غیر قابل مصرف هستند. بیشتر دور ریز ضایعات خطوط تولید فولاد نیز می باشند که انواع گوناگونی دارند. اما چنین فرآورده هایی را به این صورت بخش بندی می کنند:

  • ضایعات ویژه و سوپر: انواع ورق روغنی سیاه که زنگ خوردگی نداشته باشد و شامل میلگرد، نبشی، ناودانی، شاسی خودروها و غیره می باشد.
  • ضایعات درجه یک: به این موضوع در ابتداء اشاره کردیم.
  • ضایعات درجه دو: بیشتر شامل تنه دوچرخه و موتور، درب، پنجره، لوله بار گالوانیزه، لوله بار سبک، توری های متنوع، تسمه های کلاف و غیره می شود.
  • ضایعات درجه سه: به محصولاتی مانند ورق های گالوانیزه به کار گرفته شده، زنگ خورده، حلب بهداشتی و منبع اگزوز می گویند.
  • ضایعات درجه چهار: شامل انواع مختلف پلیسه های زنگ زده می شود.

به این فهرست می توان نوع گالوانیزه، روغنی، بارهای ممنوعه، آلیاژی، سنگین، سوفاله، چدن، حلب، ناخنی و پوشالی را هم افزود.

فروش عمده آهن قراضه سبک 2 در اصفهان

فروش عمده آهن قراضه سبک 2 در اصفهان با مراجعه به مرکز فروش عمده آهن قراضه سبک 2 در اصفهان قادر خواهید بود تا محصولاتی با نرخ های پایین را به دست آورید. عرضه کننده چنین آهن آلات قابل بازیافتی را با کیفیت مناسب در اختیار شما گذاشته و آن را نیز در هر شهری که باشید، تحویل تان‌ می دهد.

باید توضیح داد که آهن قراضه اصفهان را به شکل آنلاین می توانید تهیه کنید. پس اگر در حوزه های تولیدی و بازیافت فلزات گوناگون هستید، از گوشه و کنار کشور می توانید با این مجموعه تماس گرفته و ضمن تهیه لیست کاملی از نرخ ها، خرید خود را هم بدون دغدغه و اتلاف وقت انجام دهید تا محصولات سر موقع به دست شما رسانده شوند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما