قیمت اسلب فولاد خوزستان

اسلب فولادی محصولی است که از تولید نورد شمش یا ریخته گیری حاصل می شود و نوعی محصول فولادی می باشد که دارای کاربرد های ویژه خود است. شکل اسلب مستطیلی می باشد که برای تولید ورقه های های فولادی مورد استفاده قرار می گیرد. خوزستان از جمله بزرگترین تولید کنندگان اسلب در جهان می باشد. قیمت اسلب فولاد خوزستان را می توانید به صورت آنلاین مشاهده نمایید و به این صورت از به روز ترین قیمت ها مطلع شوید. 

قیمت اسلب فولاد خوزستان

کاربرد اسلب در ساخت ورق های فولادی

کاربرد اسلب در ساخت ورق های فولادی

همانگونه که گفته شد اسلب دارای کاربرد های بی نظیری می باشد که یکی از اصلی ترین کاربرد های آن برای ساخت ورق های فولادی می باشد. در ساخت ورق های فولادی این اسلب ها شکل مستطیلی خود را حفظ می نمایند و در نهایت فرایند تولید به شکل ورق هایی از فولاد تهیه شده و در موارد مختلفی این ورق ها مورد استفاده قرار می گیرند. در ساخت اسلب از عناصر مختلفی استفاده شده است که هر کدام از این عناصر در جای خود دارای اهمیت می باشند. از جمله عناصر تشکیل دهنده اسلب می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • کروم
  • آهن
  • مس
  • منگنز
  • نیکل

و دیگر آلیاژ هایی که در جریان تولید این اسلب ها استفاده شده است. 

خرید عمده اسلب فولاد هرمزگان

خرید عمده اسلب فولاد هرمزگان

خرید اسلب فولاد هرمزگان به صورت های مختلفی امکان پذیر می باشد که در هر صورت خریداران می توانند بهترین محصول را خریداری نموده و به سراسر جهان عرضه نمایند. خرید عمده و مستقیم این محصول از رایج ترین روش ها بوده و امروزه اکثر افراد خرید خود را به صورت مستقیم و عمده انجام می دهند زیرا این روش صرفه جویی در هزینه است و می توان کیفیت بالا را در کنار قیمت مقرون به صرفه تجربه نمود. هرمزگان از بزرگترین تولید کنندگان اسلب فولاد می باشد که با کیفیت ترین نوع این محصول در هرمزگان تولید شده و به سراسر جهان به صورت عمده عرضه می گردد. 

در این مجموعه ما انواع مختلف اسلب را با کیفیت فوق العاده بالا و با قیمت ‌مقرون به صرفه به شما خریداران عرضه می کنیم و تنها تلاشمان رفع نیاز شما و جلب رضایتتان می باشد تا از این طریق بازار فروش خود را گسترده تر نماییم. عرضه ما به صورت اینترنتی نیز انجام می شود که در این روش مشاورین فروش آنلاینمان در هر زمان آماده خدمت رسانی به شما بوده و در هر زمینه ای راهنمایی تان می کنند تا کیفیت بالا را در کنار قیمت مقرون به صرفه تجربه نمایید و با اعتماد بیشتری خرید کنید. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما